ΓΥΝΑΙΚΕΣ…

Γιατί μου στέλνεις αίτημα φιλίας τη στιγμή που ξέρεις οτι δεν μπορώ να σε δω φιλικα? Όταν ρωτας θέλεις απαντήσεις αλλα όταν πρέπει να δώσεις εσύ τότε σπάνια το κάνεις, και όταν το κάνεις δεν είσαι ξεκάθαρη και ξερεις τί εννοώ..1η
Νοέμβρη με ρώτησες αν υπάρχει ελπίδα να είμαστε ξανά μαζί (ενώ ήσουν με καποιον άλλον) και στις δικές μου ερωτήσεις δεν απάντησες, έκανες απλά οτι δεν είδες τα μηνύματα.. Περίμενα απο οταν έστειλες το αίτημα να δω αν θα
συνοδεύεται και απο κάποιο ειλικρινές μήνυμα που να μου λες τί νοιώθεις (πραγματικά όμως) και τί είναι αυτό που ψάχνεις.. Αλλά τίποτα. Για να απαντήσω όμως στην ερωτηση σου «αν υπάρχει ελπίδα για εμάς να είμαστε ξανα μαζί» θα σου απαντήσω με ερώτηση. «Υπάρχεί ελπίδα για εσένα να είσαι ειλικρινής μαζι μου, να μη μου λες ψεμματα (έστω και μικρα, απο τα μικρα φτάνουμε στα μεγάλα), να μη μου λες δικαιολογίες και να ξέρεις τί είναι αυτό που θέλεις?

Στα 27 μου δεν με νοιάζει μόνο ένα κρεβάτι (δεν ειμαι 20 πια) θέλω να ξέρω οτι μπορώ να εμπιστευτώ τη γυναικα που θα είναι στη ζωή μου και να μπορώ να είμαι σίγουρος γι’ αυτήν οτι αυτό που μου λέει το πρωί είναι το ίδιο με το μεσημερι και το ίδιο με το βράδυ.. Όχι το πρωί να μου λεει «Σ’αγαπώ» (και να ακουω στο ακουστικό τη φίλη της να της λεεί «μα γιατί λες ψέμματα οτι τον αγαπάς») το μεσημέρι να μου λεεί «δεν ξέρω τί θέλω» και το βραδυ να λέει «Δεν θέλω σχέση αυτή την περίοδο και δεν πιστεύω οτι ανήκουμε ο ένας στον άλλον» αλλα μετα απο 2 εβδομάδες να έχει ήδη » ξεκινήσει κάτι καινούργιο με κάποιον»…. Ο εγωισμός σου μπορεί να σου λεει οτι μάλλον ζητάω πολλά αλλα σίγουρα κατα βαθος και εσύ τα ίδια περιμένεις απο κάποιον άνδρα.. Σίγουρα δεν θα θελες να σου λεει ψέμματα για οτιδήποτε και δικαιολογίες ούτε να σε στήνει στα ραντεβού σας επειδή είχε παει βόλτα με τους φίλους του (ή για μπάνιο αν είναι καλοκαίρι..), επίσης θα ήθελες να κάνει και αυτός θυσίες για τη σχεση σας και να ξερει οτι οταν θα πει Σ’ αγαπω θα είναι αυτό και τέρμα.. Όπως είδες και σtο φοιτητικό φορουμ δεν είμαι εγω περίεργος.

Και για να σε προλάβω, δεν σε μισώ. Σε ευχαριστώ! Που μου έδωσες ένα μάθημα.. Να μην πιστεύω τα ωραία λόγια, τα φιλιά με γλώσσα (ενω με εβλεπες φιλικά, εσυ το είπες και τα έκανες) και τα γλυκά χάδια και μάτια. Αλλα να πιστεύω μόνο τις πραξεις που είτε υπάρχουν είτε όχι (….) μιλάνε και λένε αλήθεια. Αλήθεια, αφού δε με αγαπούσες πια και έκανες κατι με καποιον άλλον, μετα πως με θυμηθηκες ξαφνικά και ρώτησες αν υπάρχει ελπίδα για εμας? Απογοητεύτηκες ξαφνικά απο τον άλλον και σκέφτηκες πάλι εμένα, τον «Αναπληρωματικό» ίσως? Τόσους μήνες μετά και ακόμη δε βρήκες το θάρρος, ακόμη δεν μου απάντησες…Αν σου είχα φερθεί όπως ακριβώς μου φέρθηκες εσυ, θα με εμπιστευόσουν ξανά? Θα με πίστευες όταν θα σου έλεγα οτιδήποτε, απο τον τρόπο που νοιώθω μεχρι το τι έκανα την ημέρα που πέρασε?

Μην το ξεχάσω, οι συμπτώσεις μαζεύονται.. Όταν σε είχα ρωτησει πότε εκανες λογαριασμό στο Badoo με τις φωτογραφίες και το πληρες προφίλ, μου είπες πως δεν ήξερες καν τί είναι. Όταν μετα απο μερικες μέρες μου ξαναεστειλαν μηνυμα απο το Badoo, είδα οτι ο λογαριασμός σου είχε ως διαμαγείας διαγραφεί.. Δεν πρέπει να τους αφήσεις έτσι, να δημοσιεύουν φωτογραφίες σου και προσωπικά σου στοιχεία έτσι, χωρίς να το θέλεις! Επίσης, ακόμη δε μου απάντησες, εγω αφου δεν είχα ούτε την παραμικρή δουλειά για να βγαζω εστω ελάχιστα χρήματα αλλα στανταρισμένα όπως εσύ (αφού εχεις πελατολόγιο), πως μπορούσα, και έκανα οτι μπορούσα για να βρεθούμε και να σε δω και να είμαι πάντα στην ώρα μου και να σε περιμένω 1 ώρα μεχρι να εμφανιστείς? Αλλο, περιστασιακα έκανα κάποια δουλειά το καλοκαίρι στην οικοδομή για να έχω χρήματα και να μη ζηταω απο τους δικούς μου, όπως έκανες και εσυ άλλωστε με τα νύχια που έφτιαχνες.. Μη μου λες λοιπόν οτι δεν ερχόσουν να με δεις και εσύ επειδή δεν είχες δουλειά… Πόσο νομιζες οτι είχε το εισητήριο??? 10 ευρω να ερθεις και να γυρίσεις.. Αλλα είπαμε, οι πράξεις μας δηλαδή αυτα που κανουμε ή δεν κάνουμε στη ζωή μας, δείχνουν πώς σκεφτόμαστε και τί άνθρωποι είμαστε.

Βλέπεις, εγω δεν σε χαρακτήρισα ποτέ μου σε αντίθεση με εσένα που και άδικο με έχεις πει και κακό, τή στιγμή που σου φέρθηκα καλύτερα απο οποιονδήποτε και το ξέρεις αυτο.. Το χειρότερο απο όλα όμως είναι οι σκέψεις που έκανες για εμένα όταν σε ρώτησα για το θέμα της ιθαγένειας. Αυτό, πραγματικά με πόνεσε. Περίμενα εσύ να με ήξερες καλύτερα  Έλενα..

Θα κάνω αυτο πού έκανα και δεν το εκτίμησες, θα σου πω την αλήθεια αλλη μια φορά. Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για εσένα ούτε και να σε εμπιστεύομαι, και αυτό το προκάλεσες εσύ με τη συμπεριφορά σου, που με τεστάριζες λες και είμαι αυτοκίνητο προκειμένου να δεις αν σε κορο’ι’δεύω και με τη συμπεριφορά σου κατέληξες να με κορο’ι’δεύεις εσυ Έλενα. Δεν αξίζεις ούτε την Αγάπη μου ούτε το μίσος μου.   Φέρσου με ειλικρίνια, και μην παίζεις με τους ανδρες σαν να είσαι κοριτσάκι 15 χρονών… 23 είσαι, μάθε να φέρεσαι όπως σου φέρονται και να μη λες πράγματα αν δεν τα εννοείς και δεν είσαι σίγουρη. Τα λόγια και οι σφαίρες δεν γυρίζουν πίσω και πληγώνουν αυτον που τα ακούει. Η Αγάπη και η Εμπιστοσύνη, κερδίζονται..

Γυναίκες σαν και εσένα που το παίζουν γατούλες ψαρεύοντας άντρες μέσα απο Facebook, Badoo, Ζοο κλπ μόνο για δυστυχία και καταστροφή είναι άξιες.. Αυτα σπέρνουν απλόχερα και αυτά θα πάρουν αργα ή γρήγορα. Την έπαθες ήδη μια φορά με το φέρσιμό σου και μυαλό δεν έβαλες..

9 thoughts on “ΓΥΝΑΙΚΕΣ…

  1. Καλημέρα φίλε κρις
    Διάβασα την ανάρτηση σου. Κατάλαβα ότι είσαι πολύ ρομαντικός και ευαίσθητος άνδρας. Με συγκίνησαν πολύ τα λόγια σου (ειλικρινά στο λέω) γιατί ξέρω πώς είναι να πληγώνεσαι. Ομως μην κλειστείς στον εαυτό σου. Μην απελπίζεσαι. Να βλέπεις πάντα την θετική πλευρά του κάθε τι. Το θετικό στην ιστορία σου είναι – οτι την κατάλαβες τι τύπος είναι και ότι γνωριμίες από διαδίκτυο δεν είναι και τοσο να της εμπιστεύεσαι. Σίγουρα δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο, αλλά δυστυχώς εσύ πετυχες την συγκεκριμένη.
    Ολη αυτή η περιπετεια θα σε ωριμασει. Να σαι παντα καλά

  2. Η αληθεια ειναι οτι ισως να μην σου λεει ψεματα …
    Ο ερωτας ,η αγαπη , η φιλια ,συχνα ειναι συνασθηματα που μπλεκονται με στερεοτυπα και λογικη που εχουν αντιθετη φορα ….
    Πολλες γυναικες εν θα βρουν ποτε αυτο που ψαχνουν αλλα θα μεινουν διπλα τους μονο αυτοι που θα βρουν τον τροπο να κανουν αυτο που πρεπει για να μην αισθανθουν ποτε φυλακισμενες κοντα τους….
    Το να τριγυριζει στα κοινωνικα δικτυα ψαχνωντας αυτο που θες να της δωσεις αποκλειστικα εσυ , ισως την φερε πιο κοντα σου ,οταν καταλαβει οτι σε ενοχλει λιγοτερο απο πριν ….

  3. Αμέτρητα ψεματα.. Το καλύτερο απο όλα όμως είναι οτι όταν τα έλεγε νόμιζε οτι εγω τα πίστευα.. Το καταλάβαινα απο τη φωνή της, είχε ένα χαρακτηριστικό τρεμόπαιγμα και αργούσε χαρακτηριστικά να απαντήσει.. Εκμεταλλευτηκε την καλοσύνη μου και έπαιξε με την Αγάπη που της είχα.. Εύχομαι να πάρει οτι της αξίζει. Αυτό που παίρνουμε στη ζωή μας αργά ή γρήγορα είναι αυτο που δίνουμε. Αν δώσουμε ευτυχία αυτό θα πάρουμε πίσω. Αυτή μου έδωσε ψέματα,υποσχέσεις,όρκους και το αποτέλεσμα ήταν η δυστυχία και ένα παραλίγο σπασμένο χέρι απο τα νεύρα μου.. Τα ίδια θα πάρει κάποια στιγμή. Είναι σίγουρο, το σύμπαν κρατάει την ισορροπία και η «Τυφλή Κυρία» δεν συγχωρεί και δεν ξεχνάει.

  4. Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά σε αυτή την ζωή όλοι οι καλοί την πατάνε… Έτσι γινόμαστε πιο δυνατοί κ έχουμε πλέον αποκτήσει την εμπειρία να ξεχωρίζουμε τους σκάρτους από τους αληθινούς ανθρώπους!!!! Κάθε εμπόδιο για καλό, εγώ αυτό έχω μάθει πολύ καλά!!!! Κ μην ξεχνάς… Σε αυτή την ζωή ο καθένας ότι δίνει παίρνει κ να είσαι σίγουρος πως θα πάρει αυτό που της αξίζει. Όπως κ στην δική μου περίπτωση ο τύπος πήρε αυτό που του άξιζε.

  5. Η αγάπη , ο έρωτας, η ευτυχία , συχνα ειναι δίδυμες έννοιες και έχουν μόνο αμοιβαία αξία…
    Όσες γυναίκες με άφησαν κάποτε στην ζωή μου , αργά η γρηγορα η τύχη θέλησε να ξαναγυρίσουν έστω και για στιγμιαία σχέση πίσω λες και η μοίρα το θέλησε για να με κάνει να καταλάβω ότι τις αγαπάω ακόμα όλες και ας μην έχουν πια αναγκη την παρουσία μου και εγώ την δική τους γιατί αλλάξαμε πορεία στην συνέχεια … Η σχέση μου με καθε μια απο αυτές ειναι ανεπανάληπτη και μοναδική και τις ευχαριστώ απο ψυχής όλες ανεξαιρέτως για την ηδονή και την χαρά που μου χάρισε το άγγιγμα της ψυχής τους …

    • Είμαι μέλος στο proximeety .. Επιλέγω στη ζωή μου να έχω ανθρώπους που να μπορώ να βασίζομαι πάνω τους και να μου έχουν αποδείξει οτι μπορώ να τους εμπιστευτώ, όπως το έχω αποδείξει και εγω. Ανθρώπους που δεν μπορώ να εμπιστευτώ αποδεδειγμένα δεν τους αξίζει να βρίσκονται στη ζωή μου. Ποτέ μου δεν με ενδιέφεραι να κάνω μια στιγμιαία σχέση ή όπως το λένε τώρα πια «one night stant» γιατί δεν λειτουργώ με αυτόν τον τρόπο.

      Θέλω να γνωρίσω μια γυναίκα να με τραβίξει ως χαρακτήρας να συζητήσουμε και ύστερα αφου εχουμε μάθει λίγο ο ένας τον άλλον και ταιριάζουμε, τότε να πάμε στο κρεβάτι.. Δεν θα ευχαριστήσω τη γυναίκα που εκμεταλλεύτηκε την «αποδεδειγμένη με πράξεις» Αγάπη που της είχα και με γέμισε με «ψεύτικες» αναμνήσεις. Αν υπάρχει κατι χειρότερο απο τις κακές αναμνήσεις, αυτό είναι οι ψεύτικες.. Για να δούμε λίγο τί μήνυμα μου έστειλε ή εν λόγω «κυρία» στο facebook, προσπαθώντας να με κάνει να πιστέψω οτι ήθελε να το στείλει στη φίλη της τη Μαίρη αλλα μπερδεύτηκε… ::

      ***
      re su mairi ton 8elo akomi ton xristo alla fovamai min ton pligoso pali.gia na ton kano na me misisei graftika se chat pou einai emfani sto fb.protimo na me ksexasei ekeinos para na fovamai min tou xanafer8o opos tou fer8ika…
      ton 8elo alla den ginetai na eimai mazi tou!!!mexri pou evala se sxesi.k 8umasai pou suzitousame tis proalles gia tous tropous pou mporei enas antras na misisei mia gunaika?ekana osa mporesa ta alla den ta tolmao kan..8umasai pou tou eipa an uparxei elpida na eimaste xana mazi?mou pos nai arkei autin tin fora na tou to deixo me praxeis..mou eipe akomi oti me agapaei k den me misei.ego omos den 8elo na me agapaei,den xero ti allo na kano…….

      ***
      Ίσως κάποια μέρα έρθει με κάποιον μπροστά απο τη σχολή μου και αρχίσει να φιλιέται ή μου στείλει φωτογραφία της όταν θα είναι στο κρεβάτι με κάποιον.. Απο αυτην πια, μετα απο τον τρόπο που μου φέρθηκε, όλα τα περιμένω. Δεν ασχολούμαι πια μαζί της, μου είναι αδιάφορη αλλα όσα γραφω εδώ και σε άλλες σελίδες τα γραφω απλά για να μαθαίνουν όσοι δεν έχουν εμπειρία και να μην «πεφτουν με τα μούτρα» όταν βρίσκουν κάποιον/καποια που τους αρέσει πολύ. Να μην κανουν τα δικά μου λάθη…

  6. Και συνεχίζουμε.. Στις 26 Νοέμβρη προχτές, είχε τα γενέθλιά της. Εγω δεν την πήρα τηλέφωνο ούτε της ευχήθηκα γιατί εκείνη ήθελε να την μισώ και μου είπε «Χρήστο ας πούμε οτι πέθανα για εσένα». Ήθελε να συνεχίσει μακριά μου και αυτο έκανα, έπαψα να την ενοχλώ, όμως έστω και μακριά της ένα δώρο της το έκανα αλλα κανόνισα να μην το μάθει.. Ήταν κα΄τι που ήθελε πολύ. Σήμερα το πρωί λοιπόν , άνοιξα το κινητο και είδα οτι 4:15 το πρωί μου είχε στείλει ένα μήνυμα που έλεγε:

    » Ένα χρόνια πολλά που είχα σήμερα τα γενέθλιά μου θα σου στοίχιζε πολύ να μου το έλεγες ε?!!!!»

    Εγώ της απάντησα » Σημασία δεν έχουν τα λόγια «Χρόνια Πολλα» σημασία έχουν οι πράξεις που τα εννοούν.. Τελος πάντων. Δν μπορεί απο τη μια να θες να σε μισω και να μου λες «Χρήστο ας πούμε οτι πέθανα για εσένα οτι δεν γνωριστήκαμε ποτέ» και απο την άλλη να περιμένεις να ακούσεις χρονια πολλά και ευχές απο εμένα. Απο καποιον που σκότωσες με τη συμπεριφορά σου δεν περιμένεις να ακούσεις χρόνια πολλα.»

    Τί πρόβλημα είναι αυτό που έχει? Είχε φαγωθεί να συνεχίσω τη ζωή μου με άλλη γυναίκα, τωρα γιατί τα κάνει αυτά? Μάλλον αυτή είναι που με μισεί τόσο και δεν καταλαβαίνω τί της έκανα..

    • χρηστο πρεπει να αλλαξεις τροπο σκεψεις σχετικα με τις γυναικες.Οι γυναικες θελουν περισσοτερο τα ρεμαλια παρα τα καλα παιδια.Μπορει να μην τα παντρευονται αλλα ο ερωτας της ζωης τους ειναι ο ανδρας που της φερθηκε ασχημα.Το καλο παιδι ειναι μουτσος κ η γυναικα αρχηγος. Μπορει να τα λεω λιγο σκληρα αλλα μιλαω μεσα απο τις παρατηρησεις που εχω κανει.Οι ιδιες το λενε: οσο μας φτυνουν τοσο κολλάμε με τα καλα παιδια ξενερωνουν.Η γυναικα δεν θελει πολλά ΝΑΙ ειναι βαρετα.Να τις εχεις στη πριζα.Τα γλυκα ευαισθητα παιδια γινονται πιεστικα χωρις να το θέλουν.Γινονται προβλέψιμοι, τοτε αρχιζει να τον θεωρει βαρετο κ οτι δεν ειναι σε θεση να προσφερει τις συγκινισεις που εκεινη επιθυμει.Ετσι καταφευγει στο κλασικο ρεμαλι ο οποιος δεν διστάζει να δειξει τη σεξουαλικότητα του κ δεν θεωρει οτι πρεπει να κατασπαταλαει χρόνο με μια γυναικα.Ο τυπος αυτος δειχνοντας ανεξαρτησια, ισχυρο χαρακτηρα κατακταει ευκολοτερα τις γυναικες που εντυπωσιάζονται απο οτι δεν της κυνηγάει κ δεν τρεχει απο πίσω τους.Κατι επισης σημαντικό η αρχη ειναι το ημιση του παντος.Απο την αρχη πρεπει να ειναι ετσι ο ανδρας οχι στο να αλλαξει κατα τη διαρκεια της σχεσης.Γιατι η γυναικα ξενερωνει κ δεν μπορει να καταλάβει οτι η αλλαγη ειναι μεσα στη σχεση.Θεωρει οτι μπορει να την κοροιδευες.Δεν εχει αυτου του ειδους τη λογικη.Η επιθυμια για σεξ ειναι αντιστροφος αναλογη της οικιοτητας,που σημαινει αν σε δει φιλικα/καλο παιδι αστο καλύτερα, πηγαινε για αλλα..Κατα βάθος θελουν καποιον να της επιβληθει.Πρεπει να δειχνει υπο κ πρεπει να το αντιλαμβάνεται οχι μονο θα το θελει αλλα θα το απολαμβάνει κιολας (δυναμισμός).Περνεις τον ελεγχο κ ασε αυτες να λένε τα δικά τους.Ακομα κ η φωνη σου για τη γυναικα παιζει ρολο.Βλακώδες βεβαια αλλα γυναικες ειναι αυτες.Να μη σου παιζει ντεφι οποτε γουσταρει κ εσυ να χορευεις.Ελκονται περισσοτερο απο τους ανδρες που τις πανε κοντρα.Συμφωνω απολυτος τα λογια ειναι αερας οι πράξεις μετράνε…Αυτα τα γραφω με αφορμη τον τιτλο ΓΥΝΑΙΚΕΣ

      • Έκανα τα λάθη μου προσπαθώντας να φερθώ καλά, αφου προσπαθούσα να κάνω μια νέα καλή αρχή.
        Έμαθα όμως.

Σχολιάστε

