ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ

giolvas_f

 

Ο Γιώργος Γκιόλβας είναι Έλληνας και γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1920. Πρίν ακόμη πάρει το πτυχίο του μηχανολόγου και του πυρηνικού φυσικού, πήρε το πρώτο δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν για την πρωτοποριακή του θεωρία πάνω στη σύντηξη της ύλης αλλά και τη φωτοδέσμη πλάσματος. Είχε συνεργαστεί για πολλά χρόνια με το ΚΠΕ «Δημόκριτος», με τη ΝΑΣΑ αλλά και το ΝΑΤΟ. Πρωτοστάτησε επίσης στην ίδρυση του Στρατιωτικού Κέντρου Επιστημονικών Μελετών και του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών. Από το 55 δημιούργησε ένα δικό του πυρηνικό εργαστήριο και το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στην Αθήνα. Το 1954 κατάφερε να κινήσει τάνκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα, ενώ το 1958 πραγματοποίησε την τηλεκατευθυνόμενη πτήση ενός εκπαιδευτικού αεροσκάφους από την Ελευσίνα έως τη Ρόδο. Έχει επινοήσει 90 περίπου εφευρέσεις, ανάμεσα στις οποίες είναι το σύστημα μιας αντιπυρηνικής ομπρέλας, ένα τρομακτικής ισχύος ηχητικό κανόνι ή αλλιώς η σάλπιγγα του θανάτου, το «Giolvas’ System», το καλύτερο παγκοσμίως σύστημα ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, αλλά και το αντιαεροπορικό σύστημα “Αρτεμις» όπως και άλλα. Είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία) και ο άνθρωπος που γιάτρεψε τον ΟΤΕ από τις λιποθυμίες των τηλεφωνητριών. Έχει αποκωδικοποιήσει τα άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη, ενώ υπήρξε μέλος της πρυτανείας της μυστικής οργάνωσης’Έ». Ανάμεσα στους καλύτερους φίλους του ο Αρ. Ωνάσης, οι Μποδοσάκηδες, ο Ι. Πασσάς, ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος και τόσοι άλλοι. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε  ακόμα οτι ο Γιώργος Γκιόλβας είχε μελετήσει τα αρχαία χειρόγραφα του Αριστοτέλη και είχε καταφέρει να τα αποκρυπτογραφήσει. Γνώριζε ακόμα οτι ο ίδιος ο Αριστοτέλης είχε έρθει με το πατέρα του Νικόμαχο από τον αστερισμό Α’ του Λαγού…

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ ΣΤΟΝ κ. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ.

 

 

Η περισσότερο γνωστή επινόηση σας στην Ελλάδα είναι το αντιαεροπορικό σύστημα «Αρτεμις»,το οποίο όχι μόνο δεν περπάτησε στην παγκόσμια αγορά όπλων, όχι Βέβαια εξαιτίας σας, αλλά πίσω από την παραγωγή του περιμένει για ξεκαθάρισμα ένα οικονομικο-πολιτικό σκάνδαλο ύψους 75 δισ. δραχμών περίπου. Αν και ακόμη η ελληνική Δικαιοσύνη δεν έχει πει τον τελευταίο λόγο, μπορείτε να δώσετε κάποιες πληροφορίες για το τι κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία και αν το αντιαεροπορικό αυτό παραδόθηκε στην τελική μορφή του στις Ενοπλες Δυνάμεις, που το είχαν παραγγείλει;

Ήταν μετά το ’74. Ένα Βράδυ γύρω στις 9 με πήρε στο τηλέφωνο ο υφυπουργός Εθνικής Αμύνης Κατσαδήμας και με παρακάλεσε να πάω αμέσως στο ΓΕΣ για μια πολύ σοβαρή σύσκεψη. Τότε εγώ έφτιαχνα το «Μπέβατρο», ένα σύστημα για τη σύντηξη της ύλης. Το αντιαεροπορικό «Αρτεμις» ήταν μέρος μόνο των γενικότερων σχεδίων του «Μπεβάτρου», το οποίο έχει μέσα «Φωτοδέσμη πλάσματος» . Τι σημαίνει αυτό; Με απλά λόγια το πλάσμα που προέρχεται από τη σύντηξη της ύλης, εξαγόμενο από το μαγνητικό πεδίο, γίνεται φωτοδέσμη, δηλαδή ακτινοβολία. Στη σύσκεψη εκείνο το βράδυ πήραν μέρος πέντε άνθρωποι μαζί με μένα. Στις 12 τα μεσάνυχτα τους παρέδωσα τα σχέδια του «Αρτεμις» και τους είπα, αν διαρρεύσει οτιδήποτε, αυτός που θα κάνει τη ζημιά πρέπει να εκτελεστεί επιτόπου. Ταυτόχρονα τους ξεκαθάρισα πως πρόκειται για ένα υπερόπλο στρατηγικής σημασίας, που θα εξασφαλίσει μια για πάντα τον εναέριο χώρο της Ελλάδας. Με αυτό το σύστημα δεν μπορούσε να περάσει κανένα αεροπλάνο σε οποιοδήποτε ύψος,αν δεν θέλαμε εμείς. Ο εντοπισμός του οποιουδήποτε αεροσκάφους γινόταν ταυτόχρονα με την είσοδο στον εναέριο χώρο μας και η στόχευση δεν χρειαζόταν καν ανθρώπινους χειρισμούς, ήταν αυτόματη. Τους έδωσα τα σχέδια για το σύστημα αυτό, εκπροσωπώντας το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών που ίδρυσα το 1955 και είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Μου είπαν αυτό δεν μπορεί να το φτιάξει κανείς. Βοήθησε μας .Και τους βοήθησα και εγώ και άλλοι. Το «Αρτεμις» παρήχθη. Αλλά ο πρώτος που το παρήγαγε ήταν πριν τέσσερα χρόνια το Ισραήλ, που τώρα τροφοδοτεί μεταξύ άλλων και την Τουρκία. Το ένα βράδυ εγώ τους έδωσα τα σχέδια του συστήματος αυτομάτου-τυφλής σκοπεύσεως και την άλλη μέρα τα είχαν στα χέρια τους οι Ισραηλίτες. Εμείς έχουμε μόνο ένα πειραματικό αρχικό, που έφτιαξα εγώ με τους συνεργάτες μου, που το γυρίζουν από εδώ κι από εκεί στις εκθέσεις οπλικών συστημάτων. Είναι να τρελαίνεσαι δηλαδή. Να δίνεις την ψυχή σου για ένα τέτοιο υπερόπλο που θα προστατεύσει μια για πάντα την πατρίδα σου και άνθρωποι που υποτίθεται ότι υπηρετούν την άμυνα της, και μάλιστα σε θέσεις κλειδιά,να παραδίνουν τα σχέδια στους χειρότερους εχθρούς τους ελληνισμού.Είχα τότε γραφεία στην Πανεπιστημίου 58. Μες στη στοά ήταν η «Αστόρια». Εκεί στην «Αστόρια» ήρθε και με βρήκε ένα πρωί, εκείνες τις μέρες, ένας πράκτορας της CIΑ. Γκιόλβα, μου λέει, τι έγινε με το αντιαεροπορικό; Ποιο αντιαεροπορικό, του λέω, παριστάνοντας τον ανήξερο. Είχε μια τσάντα σαν μικρό μπαούλο, έτσι το θυμάμαι σα να ‘ναι τώρα. Την ανοίγει, βγάζει ένα φάκελο και μου δείχνει το περιεχόμενο του. Ήταν τα δικά μου σχέδια για το «Αρτεμις». Ο πράκτορας ερχόταν από το Τελ Αβίβ και πήγαινε στην Ουάσιγκτον, μεταφέροντας τις εντολές προς το εβραϊκό λόμπι των ΗΠΑ. Οταν στην Ελλάδα κυβερνούν εθνοπροδότες σαν τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου, τι άλλο να περιμένεις; Αυτήν τη στιγμή γνωρίζω πολύ καλά ότι υπάρχει μια λίστα με 9.080 προγραμμένους. Εάν τελικά δεν φύγουν από μπροστά μας αυτοί οι 9.080 και δεν φάει η φαλκονέρα ψάρια, εδώ μέσα στο ελληνικό κράτος δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα (Σ.Σ.: Μετά την παράδοση τεχνικών σχεδίων από τον κ. Γκιόλβα, υποτίθεται ότι άρχισε η παραγωγή του «Αρτεμις» από την ΕΒΟ. Όχι όμως με την τυπική διαδικασία. Πολιτικοί και στρατιωτικοί σε θέσεις κλειδιά εκμεταλλεύτηκαν προς ίδιον όφελος αυτήν την φοβερή ανακάλυψη. Αρχικά τα πήραν χοντρά από την πώληση των σχεδίων στους Ισραηλινούς. Δεν είναι τυχαίο ή και άσχετο το τελευταίο ερωτοχτύπημα του Α. Παπανδρέου με την κυβέρνηση του Τελ Αβι’β. Στη συνέχεια, η ΕΒΟ με άνωθεν εντολές άρχισε να παραγγέλνει εκατοντάδες πανάκριβα όμοια εξαρτήματα από διάφορες πολυεθνικές εταιρείες οπλικών συστημάτων, τα οποία, όμως, όπως διαπιστώθηκε εκ των υστέρων, δεν μπορούσαν να ταιριάξουν μεταξύ τους για την παραγωγή του «Αρτεμις». Μέχρι σήμερα έχει στοιχίσει στους Ελληνες φορολογούμενους 75 δισ. δραχμές περίπου. Η υπόθεση βρίσκεται τώρα στα χέρια της Δικαιοσύνης, αλλά κανένας σοβαρά σκεπτόμενος δεν μπορεί να περιμένει ξεκαθάρισμα με καμιά δεκαριά πολυεθνικές οπλικών συστημάτων μέσα στο κόλπο και κάμποσους πολιτικούς και στρατιωτικούς σε θέσεις κλειδιά όλων των κυβερνήσεων από το 1974 μέχρι σήμερα. Σύμφωνα, άλλωστε,με ασφαλείς πληροφορίες,ο ανακριτής της υποθέσεως έκανε προσπάθειες να πειστούν οι ουσιώδεις μάρτυρες, ώστε «να μην καταθέσουν στοιχεία σε βάρος υψηλών πολιτικών και στρατιωτικών προσώπων,γιατί έτσι η υπόθεση θα περιπλεκόταν ακόμη περισσότερο με σύσταση εξεταστικής στη Βουλή» και τρέχα γύρευε. Γι’ αυτό, λοιπόν, ψάχνουν να βρουν τίποτε παρακατιανούς φαντάρους και λοχίες να τους φορτώσουν τα 75 δισ. και έτσι αυτοί να πάνε στη φυλακή,οι άλλοι να εξασφαλίσουν τις μίζες και οι Ελληνες πολίτες να ζουν μια ζωή κοιμισμένοι από την άγνοια).

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ:

ARTEMIS

ΟΤΑΝ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΦΥΗ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΝΑΡΤΩ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩ…

Advertisements

32 thoughts on “ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΟΛΒΑΣ

  1. Μάρα δεν φαντάζεσαι πόσο έχω ψάξει για να βρώ επιπλέον πληροφοριες που να αφορούν τη βιογραφία αυτού το μεγάλου Έλληνα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν και πάρα πολλά στοιχεία σχετικά με τη ζωή του! Μακάρι να μπορούσα να σου απαντήσω αφού έτσι θα είχα λύσει και τις δικές απορίες… Πάντως υποθέτω οτι σπούδασε στη Γαλλία μιας και την εποχή του Γκιόλβα οι σπουδές στη Γαλλία είχαν πέραση (εκεί πήγαιναν όσοι τα είχαν(χρήματα)).

    Θα συνεχίσω να ψάχνω το όλο θέμα και αν βρώ κάτι θα σου στείλω τις σχετικές πληροφορίες..

    Ευχαριστώ που διάβασες το άρθρο!

  2. «O Aριστοτελης ηρθε απο το Α του ΛΑγου» ?Κοψε 10 κιλα μεγαλε.

    Ειχε κανει στρατο με το Νικομαχο ο Μπαγκς Μπανι και ελεγε στο χολυγουντ γι’αυτο.

    Κι ελεγα μηπως ηταν κανας πλουσιος Αβδηριτης ο Νικομαχος?
    Μπα Μαλακας ειμαι, ειναι απο τον Λαγο.

    Εχει συναντηθει και με το μολντερ και τη σκαλι.

    Αυτα φιλε μου ειναι μ@λ@κιες.Οπως αυτες που γραφει ο χαζοσερβιτορος ο Φουμαρακης ο αγραμματος αρχαιολατρης μυθομανης.

    Κανανε μαζι στην ομαδα ΚΚ κι οχι Ε.
    Ηταν οι γκιολβας-φουμαρακης στην ομαδα κρουσης καλλιοπης…

    Αν ο γκιολβας ηταν επιστημονας ο λιακοπουλος ειναι συγγραφεας ερευνητης οντως κι εγω ειμαι ο Παπας της Ρωμης…

  3. Είναι δικαίωμα σου να διαφωνείς με κάτι, προσπάθησε όμως να το κάνεις λίγο πιο κόσμια.. Τί πάει να πει είναι μαλακίες. Πρώτη και κύρια σκέψη μου για οτιδήποτε είναι οτι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα.. Γι’ αυτό αφήνω ένα «παραθυράκι»

    Μπορείς να είσαι σίγουρος οτι ο Γκιόλβας δεν ήταν αυτός που παρουσιάζεται, αυτός ο μεγάλος Έλληνας εφευρέτης? Να σου πω οτι και εγώ όταν ακούω για Μπέβατρο και όταν ακούω για τον Φουράκη λέω εντάξει θα ακούσουμε τώρα ένα γέρο που ίσως να μην ξέρει τί λέει αλλά …

    Η μαγκιά Φίλε μου είναι να βγάζουμε τις παρωπίδες και να ερευνάμε τα πάντα…

    Π.χ Δεν είμαι σίγουρος οτι η Γη μας είναι Κοίλη.. Όμως υπάρχουν ανοίγματα στο Βόροιο και Νότιο Πόλο…

    Σε ευχαριστώ πολύ Μάκη!
    Να σαι πάντα καλά!

  4. Ο Γκιόλβας ήταν από τους μεγαλύτερους απατεώνες. Αγράμματος και κομπιναδώρος. Ένα στοιχείο για το παραμικρό δεν υπάρχει. Τίποτα απολύτως από αυτά που γράφεις δεν στοιχειοθετείται. Δεν πιστεύω τίποτα χωρίς αποδείξεις. Μόνο αφελείς πιστεύουν τις κουταμάρες περί «δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν» και «Έχει αποκωδικοποιήσει τα άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη». Φυσικά η γελοιότητα του Γκιόλβα φανερώνεται ξεκάθαρα στον αυθαίρετο ισχυρισμό του ότι ο Αρσιστοτέλης ήταν εξωγήινος!!!

  5. «Ο Γκιόλβας ήταν από τους μεγαλύτερους απατεώνες. Αγράμματος και κομπιναδώρος.» Έχω πει όχι χαρακτηρισμούς! Διαφωνείτε με κάτι? Ωραία κάντε το κόσμια! Τί παίει να πει δηλαδή ήταν απατεώνας και κομπιναδώρος? Έχεις αποδείξεις? Ποιές είναι αυτές?

    Λές παρακάτω » Τίποτα απολύτως από αυτά που γράφεις δεν στοιχειοθετείται. Δεν πιστεύω τίποτα χωρίς αποδείξεις.» Δεν βρήκες αποδείξεις για τα λεγώμενα του όποιου Γκιόλβα? Έψαξες αρκετά? Ρώτησες τους γνωστούς του Γκιόλβα και τα κοντινά του πρόσωπα? Προφανώς όχι!

    Εγώ ξέρω οτι όταν κάποιος είναι «κομπιναδώρος και απατεώνας» έχει λίγο χρήμα.. Ο Γκιόλβας όμως πέθανε στην ψάθα που λένε! Επιπλέον όταν ζούσε, δεν είχε καμιά έπαυλη ή καμια βίλα…

    Σκέψου μόνο ότι αν πριν απο 100 Χρόνια πήγαινες σε κάποιον Έλληνα και του έλεγες οτι θα έρθει μέρα που οι άνθρωποι μέσα στο σπίτι τους θα έχουν φώς χωρίς κεριά και οτι θα ζεσταίνονται χωρίς να καίνε ξύλα τότε πιθανότατα θα χαρακτήριζαν εσένα «κομπιναδώρο και απατεώνα» ..

  6. Ουτε ασπαζομαι αλλα ουτε απορριπτω τα λεγομενα του Γκιολβα…Ειδικα εμεις οι υποτιθεμενοι »μορφωμενοι»θα πρεπει να γνωριζουμε πως οι μεγαλυτερες ανατροπες στην επιστημη προηλθανε απο κατι τυπαδες εντελως ανατρεπτικους σαν αυτον…ποιος πιστεψε τοτε οτι η γη δεν ειναι επιπεδη???ολοι γελουσαν…αλλα τελικα!!!!!ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!!Οταν επισης παγκοσμιως αναφερουν τις σπουδες του(οπου κ αν εγιναν) κ τις εφευρεσεις(οπως κ αν εγιναν)δεν εχω λογο εγω να αμφισβητω!!!Απλα ας ειμαστε λιγο ανοιχτομυαλοι αν θελουμε να θεωρουμαστε μορφωμενοι κ προοδευτικοι…ποτε δεν ειπε κατι που δεν στεκει μαθηματικα…Ευχαριστω…

  7. Μου φαίνονται λίγο απίστευτα τα περισσότερα από αυτά που γράφεις αλλά δε μπορώ να τα αμφισβητίσω χωρίς να μπορώ να αποδείξω το αντίθετο… Σπουδάζω θετικές επιστήμες και ομολογώ ότι δεν τον είχα ξανακούσει μέχρι πρόσφατα τον συγκεκριμένο κύριο. Πάντως όπως είπε και η Nancy πιο πριν, πρέπει πάντα να είμαστε ανοιχτόμυαλοι για οτιδήποτε ακούγεται… Ποτέ δεν ξέρεις!

    Πάντως εκτός από ανοιχτόμυαλοι πρέπει να είμαστε και συγκρατημένοι και να μην παρασυρόμαστε από οτιδήποτε εντυπωσιακό ακούμε.

  8. καλησπερα
    Δεν θα σχολιασω τους προλαλησαντες απλα θελω να
    να τους δώσω ενα στιγμα για μια προσωπικότητα που
    οχι παρεξηγημένη ειναι αλα και αγνωστη στους πολλούς.
    Μήπως ξερει ο παραπάνω μακης ποίος ελυσε το προβλημα στον ΟΤΕ οταν οι τηλεφωνήτριες λιποθυμούσαν η μια μετα την αλη καπου στο 1974 ;
    Μηπως γνωριζεις πια χωρα εχει προσαρτησει το αρτεμης στα οπλικα της συστηματα ;
    Παρε μια γευση απο εδω:
    http://www.newbrain.gr/giolvas/syn2.htm
    Αα και κατι ακομα.
    Εαν μπορεις να βρεις το βιβλιο που λεγετε ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ και
    εδιδασκετο στην σχολη χωροφυλακης την εποχη που εσυ μαλον ησουν αγέννητος τοτε θα σου λυθούν κάποιες απορίες για το πως οι κρατούντες δημιουργούν εντυπώσεις
    κατα το πως βολεύουν καθε φορα και ισως καταλαβεις τον ρολο ορισμενων πανεπιστημονων τυπου ξεφουρναρακη .
    Για τον ΓΚΙΟΛΒΑ ομος εχεις αδικο.

  9. e fisika ena apo tous megaliterous epistimnes efeuretes erunites pou perase apo ton planiti k itan ellinas ton stauronoume,eno ton malaka ton albert oloi ton proskinane,dld ti allo eprepe na kani o gkiolvas gia na ton sevomaste;exei 800 eurasitexnies exei dosi tosa pola k idika gia tous elline k emis ton ftinoume alla auto to e8nos panta apo roufianous ipofere,dikeoma tou ka8enos na pistyeuei oti 8eli oso 8eli k opos to 8eli xoris na vlapti kanena,to efkolotero gia kati pou den mpori sna kataalavis ine na to mono eukolo na pis pos ine anohsia k giayto k kala den asxolise,apla krinis,an 8ess na vris tin ali8ia psaxe diavase k dees poles apopsis k an exi orimasi to mialo k i gnosi tote 8a xeris na krinis kalitera sigoura

  10. (ΛΙΓΟ ΑΡΓΗΣΑ……), ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,(ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Κ ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ….), ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ΄ΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ, Κ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ? ΑΝ ΠΑΛΙ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ… ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ, Η ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΛΑΣΠΗ ,ΑΝΕΥΘΥΝΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΗΤΕ…ΤΙ? ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ! ΨΑΞΤΕ ΤΟ , ΠΡΩΤΑ….. ΕΛΛΗΝΕΣ ! ! !

  11. κύριε συγγραφέα λέτε «Γνώριζε ακόμα οτι ο ίδιος ο Αριστοτέλης είχε έρθει με το πατέρα του Νικόμαχο από τον αστερισμό Α’ του Λαγού…» . Μου «αρέσει», που παρα το ότι λέτε, χρηιμοποιείτε το ρήμα «γνώριζε» και όχι «πίστευε». Δηλαδή, και ισχύει ότι καταγόταν απο τον Λαγό ο Αριστοτέλης και ο πατέρας του, αλλά και το γνωριζε αυτό ο Γκιούρδας. Πρώτον θα ήθελα να μου πείτε πως το γνώριζε, αφού και ο ίδιος ο Αριστοτέλης ή κάποιος άλλος να είπε κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι ισχύει, εξάλλου είναι γνωστό ότι ο Αριστοτέλης δεν ήταν και αλάνθαστος. Δεύτερον αν εσείς πιστεύετε ή γνωρίζετε και από που ότι υπάρχει εξωγήινη ζωή, αν έχει επικοινωνήσει ή έρθει σε επαφή με εμάς , αν μοιάζει με εμάς σε περίπτωση που υπάρχει και αν ο Αριστοτέλης και κανείς άλλος ήταν από τον αστερισμό Α του Λαγού. Ευχαριστώ

  12. Ο καθένας που ζει,κινείται,υπάρχει,δημιουργεί και εργάζεται, πάντα αφίνει τα ίχνη από όπου και να περάσει. Αφίνει πάντα το έργο του και την υπογραφή του,εκτός και αν είναι εξωγήινος,φανταστικός και αόρατος.Ποίο το έργο του, και πως επιγράφεται;Ποίες παραπομπές και μαρτυρίες υπάρχουν σε όλα αυτά που επικαλείσθε;Δεν είμαστε εμείς, ούτε λαγοί και ούτε UFO για να μας βρίζετε, όταν θέλετε να μας κάνετε να πιστεύσουμε σ΄αυτές τις ηλιθιότητες που γράφετε. Και όσο για το Άρτεμις το γνωρίζω πολύ καλά.

  13. exw diavasei tin sinedeu3i tou k. Gkiobla, den 3erw an odws isxioun ola afta alla 8a meinw se merika pramata pou pernoun apo to xeri mou. Opws oti o Ellinismos einai oti pio simadiko exoume san e8nos kai prepei na to prostatepsoume me ka8e tropo. kai deuteron na kanoume oti mporoume oste i ellada na ekmetaleutei tetoious an8rwpous kai na paei stin korifi pou sigoura tin a3izei… Exoume tin tixi na eimaste ellines kai twra pou o ellinismos ifistate krisi prepei na ton prostatepsoume. sto site tis sinedeu3eis tou newbrains milaei kai gia tin omada «E» ri3te mia matia
    efxaristw gia ton xrono sas…
    a kai se liges meres kleinw ta 17 kali sinexeia!

    • Στέλιο για αρχή να σε ευχαριστήσω για το σχόλιο και το ενδιαφέρον σου και να σου πω και μπράβο γιατί είσαι πολύ ξύπνιος για την ηλικία σου!

      Είδα τη σελίδα με το άρθρο που ανέφερες και πραγματικά έχει αρκετές πληροφορίες μέσα που πιστεύω οτι θα καλύψουν τα ερωτήματα που δημιούργησε αυτή η ανάρτηση μου…

      Η σελίδα για να την δουν όσοι θέλουν είναι η ακόλουθη.:

      http://www.newbrain.gr/giolvas.html

  14. Παράθεμα: 2010 in REVIEW ΑΠΟ ΤΗ WORDPRESS! « Chris ‘s Blog

  15. Το Άρτεμις το συνάντησα στη Σχολή Πεζικού στη Χαλκίδα σαn μετεκεπαιδευόμενος έφεδρος λοχαγός πεζικού. Μας το παρουσίασαν. Είχαν εκεί στημένο ένα κομμάτι. Ήταν μόλις είχε κατασκευασθεί από το μεγάλο Γκιόλβα.

    Σοβαρευτείτε και ψάξτε να βρείτε βιογραφικά στοιχεία του μεγάλου Έλληνα επιστήμονα. Θα εκπλαγείτε. Έτσι είναι οι μεγάλοι. Μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε γι αυτόν. Αξίζει…

  16. Οι πιο αντιδραστικοί τύποι που κάνουν επιθετικά σχόλια σε τέτοιες συζητήσεις, εξαιρώντας τούς πράκτορες τής Ανοιχτής κοινωνίας τού Σόρος και τής παγκοσμίου διακυβερνήσεως, είναι τύποι μικρής ηλικίας μέχρι 30 το πολύ οι οποίοι είναι ποτισμένοι με αναρχομαρξιστοδηθεναντιρατσιστικά ιδεώδη τα οποία ιδεώδη σκοντάφτουν αμέσως στις χειροπιαστές αποδείξεις τής ανωτερότητος τού Ελληνικού πολιτισμού και τής σημασίας του στην ιστορία.

    Όλα έχουν σωθεί στα Ελληνικά ή στα Λατινικά.Θυμίζω ότι στην αρχαιότητα και ίδιοι οι Ρωμαίοι πίσευαν ότι είναι Έλληνες από την Τροία και ο Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς μάς λέει ότι οι Ρωμαίοι βαρβαρίζουν στην ομιλία μιλώντας μια αιολική(Τροία) διάλεκτο τής Ελληνικής.

    Όλες σχεδόν οι γλώσσες τής Ευρώπης και όχι μόνο, χωρίς τις ελληνικές λέξεις μένουν με λεξιλόγιο 1000 λέξεων το πολύ.

    Παντού υπάρχουν στοιχεία ότι έχουν πάει Έλληνες και έχουν μεγαλουργήσει από την αρχαιότητα.

    Μαίανδροι στην Αμερική και αγγεία έως και επιγραφές.Έλληνες στην Νορβηγία και στο Στόουνχετζ.

    Άντε τώρα με τόσα πράγματα να σταθεί ο αναρχομαρξισμός που λέει ότι όλοι είμαστε μια μάζα που πρέπει να δουλεύει για τον εκάστοτε Στάλιν.

  17. akoy skoyliki kai esy kai opoia alla filoebraikoasiatikoskata’ otan tha milas skoyliki gia ton giolva na pleneis to skatostoma soy kai esy kai ta alla spioynoskoylika’apateonas xafies spioynos skato prodotis poylimenos eisai esy kai opoio allo ebraiko skoyliki’kataramenoi i moynotrypa poy sas ksernage tsoglania oyst apo tin ellada mpastardoskoylika oystodiaolo xafiedes ebreoi doyloi glyftes toy diaoloy’tha erthei ora poy tha pate sto diaolo eseis kai o diaolos skoylikia’an de sas parei o diaolos arxitera»»»»»»»’

    • Πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα η ιστοσελίδα σαs…
      Στη Θεσσαλονίκη έκανε εκπομπή σε ένα μικρό κανάλι
      ο μακαρίτηs ερευνητήs-συγγραφέαs A.kεραμμυδάs…
      Aμφιλεγόμενοs ήταν ωφείλω να ομολογήσω..Αγόρασα ένα
      βιβλίο του κάποτε το »έσσεται η γενιά των Αετών»και το βρήκα μάλλων κακό συγγραφικά,δεν θα πρέπε να ήταν και
      το καλυτερό του βιβλίο…Ο Κεραμμυδάs λοιπόν σε μια
      εκπομπή του είχε χαρακτηρίσει το Γεώργιο Γκιόλβα ψευτικό
      που καρπώθηκε την δουλειά του ξαδερφού του ΧΡΉΣΤΟΥ
      ΓΚΙΟΛΒΑ που πέθανε στο εξωτερικό κι επειδή ήταν άγνωστοs
      στο ευρύ κοινό ευκόλα ο άλλοs, πέρασε οτι είναι ο
      ξαδερφόs του…Εξάλλου ποιοs σοβαρόs επιστήμοναs θα έβγαινε στην ΠΆΝΙΑ κι θα κάθανταν κιόλαs να τον δουλεύει?
      ΕΠΊΣΗΣ σε εκπομπή του Χαρδαβέλλα κάποιοs κάτοικοs απο
      το χωριό των Γκιόλβα, το ΛΙΤΟΧΩΡΟ μου φαίνεται ,περιέγραψε τον ΓΚΙΟΛΒΑ Γ. σαν ένα »ελαφρύ» με
      δίψα για δημοσιότητα τύπο, που όταν ερχόνταν στο χωριό
      πυροβολούσε στον αέρα κι έλεγε οτι σκοτώνει »κομμουνιστεs»που έρχονται να βομβαρδίσουν το
      χωριό…

      • Καλησπέρα φίλε μου.. Συγγνώμη που έκανα καιρό να απαντήσω αλλά οι υποχρεώαεις της Σχολής βλέπεις..

        Ο Ανέστης Κεραμμυδάς υπήρξε ένας αμφιλεγόμενος συγγραφέας με αρκετά βιβλία στο ενεργητικό του. Δεν μπορώ να πω οτι οι θεωρίες του δεν είχαν καμιά βάση αλλα δεν μπορώ να πω και το αντίθετο.. Το θέμα όμως είναι οτι ο καθένας μπορεί να λέει και να γράφει (σχεδόν) οτι θέλει.. Σημασία έχει τί πιστεύει το μεγαλύτεο ποσοστό των ανθρώπων.. Στην περίπτωση του Γκιόλβα αυτό σημαίνει ένα πράγμα.

        Έχουμε έναν Έλληνα εφευρέτη για το οποίο αρκετός κόσμος δεν γνωρίζει. Απο αυτούς που τον γνωρίζουν όμως οι περισσότεροι έχουν μια θετική άποψη και πιστεύουν πως δεν ήταν απλά ένας τσαρλατάνος.. Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν μάλλον αποκλείεται όλοι οι υποστηρικτές του Γκιόλβα μέσα στους οποίους τυχαίνει να υπάρχουν και άνθρωποι του επιστημονικού χώρου (όπως ο Γιώργος Πάλμος που κατείχε και έδρα Πανεπιστημίου αν θυμάμαι καλά..) να πλανώνται πλάνην οικτράν..

        Τώρα, όσο για το οτι εμφανίστηκε στην Πάνια, υπάρχει μια εξήγηση.. Αν ξέρετε οτι ο μόνος τρόπος πια για να αποκτήσετε ένα βήμα και να μιλήσετε σε πολύ κόσμο είναι να βγείτε στην τηλεόραση τότε αυτό θα κάνετε. Ακόμα και αν πρέπει να βγείτε στην Πάνια.. Τώρα όσο για τις κακεντρέχειες των ανθρώπων, ο καθένας μπορεί να ρίχνει όση λάσπη θέλει…

  18. Πράγματι,ήταν παράξενο γιατί παρουσίαζε ο μακαρίτηs
    στιs εκπομπέs του και το βιβλίο κάποιου Χρήστου Γκιόλβα,
    ένα βιβλίο που έγραφε κάτι για τιs πυραμίδεs και πάνω στην
    παρουσίαση ανέφερε:» προσεξτε καλά γιατί αυτόs είναι ο
    αυθεντικόs Γκιόλβαs ki όχι ο Γκιόλβαs που βγήκε στην Πάνια kai Αλλού»,
    Η Πάνια μπορεί και να μην ήταν τελικά σκωπτική
    μαζί του, έχει και ανησυχίες αλλά επειδή στο μυαλό
    πολλών είναι συνυφασμένη με το γελοίο δεν μπορεί κανείs να
    καταλάβει πότε είναι σοβαρή και πότε κάνει χαβαλέ..
    Τέλοs πάντων και οι δυο πεθάναν τώρα, αν και κάποιοs που
    ανέτρεξε σε παλιά φύλλα εφημερίδων σχετικά με την ανακάλυψη που κατεβαίνουν οι μπάρεs αυτόματα μου
    είπε ότι γράφαν το όνομα του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΚΙΟΛΒΑ…
    Όπωs kai το ΑΡΤΕΜΙΣ το ανακάλυψε άλλα
    δεν το εκμεταλλεύτηκε η Ελλάδα και το »βούτηξαν»οι ξένοι
    Αυτά τα θεωρώ λογιkεs ανακαλύψειs τα υπόλοιπα περι »μπέβατρον»κτλ είναι λιγάκι υπερβολέs
    Όσο για το βιβλίο »Έσσεται η γενιά των Αετών» είναι
    κακογραμμένο σε πολλά σημεία δεν βγάζει νόημα και στο
    τέλοs καταλήγει να κάνει διαφήμιση στο ΛΑΟΣ με το οποίο
    ΛΑΟΣ συμφωνώ σε μερικά σημεία πχ μετανάστεs γιατί
    για μένα έτσι όπωs έγινε η ΕΛΛΑΣ τώρα ούτε λαθρομετανάστεs ούτε μετανάστεs!θα πρέπει εμειs oi Ελληνεs να παρατήσουμε τιs καφετέριεs και να πιάσουμε
    και δουλειές που θεωρούμε υποδεέστερεs λαντζέρηs?λαντζέρηs!Λεφτά θα πάρειs,γιατί δηλαδή να την κάνει αυτήν τη δουλειά ο ΓΕΩΡΓΙΑΝΟΣ και να πηγαίνουν εκεί τα λεφτά?
    Ονειρεύομαι τον εθνικοσοσιαλισμό και μισώ την πολυπολιτισμικότητα και είμαι υπέρ να τουs βοηθήσουμε
    να αναπτυχθούν εκεί,Ινδοί Αφρικανοί πρέπει να
    εκσυγχρονιστούν αν και με τιs θρησκείεs που είναι κολλημένοι δε θέλουν ούτε οι ίδιοι να αυτοβοήθηθουν
    θέλουν να μείνουν εκεί καθυστερημένοι μια ζωή..
    Tέλοs όταν λέω εθνικοσοσιαλλισμό το συνδυάζω με τη
    χιτλερική Γερμανία του πρώτου καιρού, πόλεμο και ρατσισμό
    όμωs τα καταδικάζω,απλά πιστεύω πωs o άνθρωποs ο
    παραγωγικόs θα πρέπει να δουλεύει στη χώρα του και για
    τη χώρα του!!

  19. Ένα μόνο θα σας πώ, οι μασώνοι και εβραίοι ήθελαν να τον μειώσουν γιατι ηταν ενας λαμπρός Έλληνας που δούλευε για την Ελλάδα και μόνο,πόλλα σχέδια του, δώθηκαν απο τους προδότες πολιτικους της εποχής, στις ΗΠΑ και σε διάφορες αλλες χώρες.Δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα ομως τετοιους ανθρώπους , εμείς ως Έλληνες πρέπει να τους σεβόμαστε και οχι να τους κατηγορούμε γιατι θυσίασαν πολλά για αυτόν τον τόπο…Δυστυχώς ομως χωρις το αναμενώμενο αποτέλεσμα λογω ευνοητων παραγοντων…Καλό αγώνα συνέλληνες.

  20. Η ΕΛΛΑΣ αναλογικά με το μέγεθοs τηs διαθέτει τα πιο
    λαμπρά μυαλά!
    Έχει ιστορία και προοπτική κι αυτό οι ξένοι ειδικότερα δε,
    οι Δυτικοί το ξέρουν μια χαρά και για αυτό μια ζωή μαs
    φθονούσαν κι μαs φθονούν τόσο…Για αυτό το λόγο και
    κοιτάζουν να μαs εκμεταλλευτούν,να αρπάξουν τα μυαλά
    σαν του Γκιόλβα προs δικιά τουs χρήση και να μαs
    ρουφιανεύουν μέσω πρακτόρων πολιτικάντηδων κυρίως,
    για να μαs βάζουν να μαλώνουμε, γιατί όταν είμεθα έτσι
    είμεθα ακίνδυνοι, ενώ ενωμένοι μπορούμε το θαύμα και
    δεν το θέλουν…

  21. Για να βάλουμε λίγο τα πράγματα στην θέση τους. Διαβάστε και δείτε ότι ο Γκιόλβας λέει ψέματα για τον Αινστάιν και τον Τέσλα. Δεν λέω ότι δεν ήταν επιστήμονας αλλά όταν ο άλλος χρησιμοποιεί ψέματα για να αναδειχθεί τότε για μένα υποτιμά την νοημοσύνη μας και την κάθε επιστήμη. Θα κάνω 2 post, ένα για τον Ainstain και Γκιόλβα και ένα για τον Τέσλα. Αυτό εδώ είναι για τον Αινστάιν.

    Γκιόλβας –——— Αινσταιν
    Ο Γιώργος Γκιόλβας είναι Έλληνας και γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1920.

    (Έχει σημασία η ημερομηνία. Κρατείστε την στον μυαλό)

    Πηγές:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE
    %B9%CE%BF%CF%82_%CE%93%CE%BA%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE
    %B2%CE%B1%CF%82
    http://www.votegreece.gr/archives/8191
    http://www.metafysiko.gr/?p=3186

    Δηλώσεις Γκιόλβα:
    Τον Αϊνστάιν τον γνώρισα στην Ελβετία, όταν ήταν διευθυντής στο Διεθνές Γραφείο
    Ευρεσιτεχνιών.
    Μου υπέγραψε το πρώτο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας πάνω στο πολύ σοβαρό ζήτημα της
    «Φωτοδέσμης πλάσματος».
    Πηγή:
    http://pekp.gr/?p=17592

    Τα παρακάτω λοιπόν είναι από την βιογραφία του Ainstain:
    In 1901, the year he gained his diploma, he acquired Swiss citizenship and,
    as he was unable to find a teaching post, he accepted a position as technical
    assistant in the Swiss Patent Office. In 1905 he obtained his doctor’s degree.
    During his stay at the Patent Office, and in his spare time, he produced much
    of his remarkable work and in 1908 he was appointed Privatdozent in Berne.
    In 1909 he became Professor Extraordinary at Zurich, in 1911 Professor of
    Theoretical Physics at Prague, returning to Zurich in the following year to
    fill a similar post. In 1914 he was appointed Director of the Kaiser Wilhelm Physical
    Institute and Professor in the University of Berlin. He became a German citizen
    in 1914 and remained in Berlin until 1933 when he renounced his citizenship
    for political reasons and emigrated to America to take the position of Professor
    of Theoretical Physics at Princeton*. He became a United States citizen in 1940 and
    retired from his post in 1945.
    Πηγή:
    http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/physics/laureates/1921/einstein-bio.html

    By 1908, he was recognized as a leading scientist, and he was appointed lecturer at
    the University of Bern. The following year (1909), he quit the patent office and the
    lectureship to take the position of physics at the University of Zurich. He became a full
    professor at Karl-Ferdinand University in Praguein 1911. In 1914, he returned to
    Germany after being appointed director of the Kaiser Wilhelm Institute for Physics
    (1914–1932) and a professor at the Humboldt University of Berlin, with a special
    clause in his contract that freed him from most teaching obligations.
    Πηγή:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein

    Επίσης υπάρχει και video στο tube (Einstein Biography – 7 video στην σειρά) με την
    ζωή όπου και εκεί είναι αναλυτικά όλα τα παραπάνω. Αξίζει μια ωρίτσα
    παρακολούθηση.

    ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ:
    α) Ο Ainstain παραιτήθηκε από το Γραφείο Ευρεσιτεχνιών το 1909. Ηλικία Γκιόλβα ΑΓΓΕΝΗΤΟΣ
    β) Από το 1914 έως το 1932 ήταν στην Γερμανία όπου και τελειοποίησε την Σχετικότητα.
    γ) Ο Ainstain έφυγε για την Αμερική το 1933 και δεν ξαναγύρισε. Πέθανε το 1955.
    Ηλικία Γκιόλβα το 1933 που έφυγε ο Ainstain για Αμερική, 13 ΧΡΟΝΩΝ.

    Επίσης για όσους βαριούνται να διαβάσουν εδώ υπάρχει ένα Timeline με τα γεγονοτα της ζωής του Ainstain.
    http://www.history-timelines.org.uk/people-timelines/26-albert-einstein-timeline.htm

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    Δικα σας…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s