ΤΟ ΝΕΟ PASSAT CC

passatvw-cc

Μετά το Phaethon και το επιβλητικότατο Touareg, η VW θα επιστρέφει με μια ακόμα πρόταση. Θα αλλάξει λίγο τα χαρακτηριστικά και το σχεδιασμό μεταλλάσσει του γνωστού μας Passat, δημιουργώντας την coupe εκδοχή του. Ένα τετράθυρο και πέραν αμφιβολίας εντυπωσιακό σε όψη, το Passat CC – όπως είναι η πλήρης ονομασία του – καταφέρνει και συνδυάζει τη συμβατική έκδοσή του, με τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά μιας αυθεντικής coupe πρότασης. Πέρα από τις εμφανείς σχεδιαστικές μετατροπές, το Passat CC διαθέτει, εμφανώς, αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις. Συγκεκριμένα το μήκος του αμαξώματος έχει φτάσει τα 4,796 μέτρα, παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης των 3,1 εκατοστών. Αντίστοιχα, 1,1 εκατοστά έχει αυξηθεί και το πλάτος του Passat CC, σε σχέση πάντα με την sedan εκδοχή του.

Μοναδική εξαίρεση όμως αποτελεί το ύψος του αμαξώματος, το οποίο έχει περιοριστεί κατά 5 εκατοστά. Την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων συμπληρώνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τετραθέσιου εσωτερικού. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει μια γυάλινη οροφή πλάτους 1,12 μέτρων, το νέο τιμόνι, οι ανασχεδιασμένοι διακόπτες του κλιματισμού καθώς επίσης και η δυνατότητα τοποθέτησης φινιρίσματος ξύλου ή αλουμινίου στο ταμπλό. Πρωτοποριακή όμως για τα δεδομένα της κατηγορίας μπορεί μα θεωρηθεί και η παρουσία τoυ Dynamic Drive Control στον προαιρετικό εξοπλισμό του Passat CC. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχου των αναρτήσεων δεν ρυθμίζει μόνο τη σκληρότητα των αποσβεστήρων – επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προγράμματα – αλλά θα μπορεί να προσαρμόζει ανάλογα και τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρο-υδραυλικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης.

Στην γκάμα του Passat CC περιλαμβάνεται και το επτατάχυτο σειριακό κιβώτιο με τον διπλό συμπλέκτη DSG, το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.800 κ.εκ., απόδοσης 160 ίππων. Ισχυρότερη είναι η έκδοση που εξοπλίζεται με το δίλιτρο TFSI κινητήρα των 200 ίππων και με εξατάχυτο μηχανικό ή σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Παρόλα αυτά το νέο Passat CC είναι ατμοσφαιρικό, «φορώντας» εξακύλινδρο κινητήρα 3.6 λίτρων (βλέπε R36), η απόδοση του οποίου φτάνει τους 300 ίππους. Τα 360 Nm ροπής της συγκεκριμένης έκδοσης μεταφέρονται μέσω εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις στο τετράθυρο coupe των 4,8 μέτρων. Τέλος, στη γκάμα του νέου VW, που θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2008, περιλαμβάνονται και δυο κινητήρες πετρελαίου «για περισσότερη οικονομία» 140 και 170 ίππων.

PASSAT CC:

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s