BLOG-ΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ

Τ

α γεγονότα των τελευταίων ημερών ήταν άκρως σημαντικά και εγώ κάθε μέρα που περνούσε θα έκανα έναν σχολιασμό αλλά ας είναι καλά κάποιοι φωστήρες του ΟΤΕ που νόμιζαν ότι δεν έχω πληρώσει τη δόση και γι΄αυτό την πλήρωσε η γραμμή ADSL, τα τηλέφωνα του σπιτιού δούλευαν κανονικά. Τέλος πάντων αυτό θα το αναλύσω κάποια άλλη στιγμή. Τώρα μιλάμε για τα blogs όμως. Μετά από όταν έσκασε το θέμα με το PRESSGR πριν μερικές ημέρες, κάθε μέρα σε κάθε δελτίο ειδήσεων ακούγαμε κάτι σχετικά για τα blogs. Άλλοι έλεγαν πόσο ενημερωτικά είναι ενώ κάποιοι τα θεωρούσαν διαβολικά γιατί είχαν επηρεαστεί από αυτά που άκουγαν περί εκβιασμών. Βλέπαμε τον φερόμενο ως αρθρογράφο στο PRESSGR τον κ.Καψαμπέλη να φωνάζει για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και τον φερόμενο ως αποδέκτη του εκβιασμού τον κ. Χιώτη να φωνάζει επίσης στα κανάλια και να δείχνει υποτιθέμενα εκβιαστικά email που έλαβε από τον κ.Καψαμπέλη. Στην ουσία δηλαδή παρατηρούσαμε να γίνονται τηλεδίκες.

blogkapsabelis1

Καλά ως εδώ αλλά δεν είδαμε ούτε μια χειροπιαστή απόδειξη ότι ο πρώην συντάκτης του ΕΠΕΝΔΥΤΗ ο Καψαμπέλης , είναι πράγματι εκβιαστής και ότι του ανήκουν οι διευθύνσεις από τα περιβόητα emails.

Όσες αποκαλύψεις και να κάνουν κάποιες εφημερίδες, όσα σκάνδαλα και να κάνουν γνωστά στο πανελλήνιο, πάντα υπάρχει ένα όριο που δεν θα μπορούν να ξεπεράσουν πάντα δεν θα μπορούν να αναφέρουν πολύ λεπτά θέματα που θίγουν γνωστά πρόσωπα κυρίως του κόσμου της πολιτικής. Αυτός είναι ο νόμος και αυτά είναι τα συμφέροντα. Κάποιοι δημοσιογράφοι και μη ένας εκ των οποίων είναι ο Καψαμπέλης βρήκαν την ιδέα να φτιάξουν ένα blog που θα έχει τη μορφή μιας εφημερίδας, με τη διαφορά όμως ότι αφού δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που να καλύπτει το θέμα των blogs, θα μπορούν να δημοσιεύουν όλη την αλήθεια για διάφορα θέματα όσο σκληρή και να είναι…. Αυτή η ηλεκτρονική εφημερίδα λοιπόν χάρη στα θέματα που δημοσίευε η δημοσιογραφική ομάδα με τον καιρό έγινε γνωστή και μετρούσε πολλές επισκέψεις και φτάνουμε στο σήμερα που μετράει περίπου 5000 επισκέψεις την ημέρα ενώ συνολικά κοντεύει να φτάσει το 1,000,000 σε περίπου 2 χρόνια λειτουργίας. Δεν μάθαμε ποτέ όμως ποιος είναι ο διαχειριστής του PRESSGR. Είναι ένα σημαντικό θέμα για να ξέρουμε ποιος θα είναι και υπεύθυνος της όλης ιστορίας, διαβάζετε για παράδειγμα αυτό το άρθρο και βλέπετε στο τέλος ότι έχει δημοσιευτεί από εμένα τον Criss2kk5, εγώ είμαι ο διαχειριστής της σελίδας εγώ δημοσιεύω τα άρθρα που διαβάζετε, εγώ συλλέγω και αξιολογώ τις πληροφορίες και τέλος εγώ είμαι αυτός που θα εγκρίνω τα σχόλια που μου στέλνει ο κόσμος ή θα τα απορρίψω. Άρα εγώ είμαι ο υπεύθυνος για αυτή τη σελίδα. Αν λοιπόν δημοσιεύσω ένα άρθρο που να μιλάει για την κυβέρνηση και λάβω κάποιο σχόλιο που να γράφει διάφορες βρισιές και να περνάει γενεές 14 όλους τους πολιτικούς, τότε υπεύθυνος θα είναι αυτός που έγραψε το σχόλιο αλλά μερίδιο ευθύνης θα φέρω και εγώ που το δημοσίευσα.

26-02-08_1704

Το αποκορύφωμα ήταν ότι ένα συκοφαντικό σχόλιο προς την κυβέρνηση το οποίο δημοσιεύτηκε στο PRESSGR στάλθηκε από υπολογιστή που βρίσκεται μέσα στη Βουλή των Ελλήνων. Αρκετά ειρωνικό, σωστά? Φυσικά μετά από τόσο ντόρο που προκλήθηκε για αυτό το blog η κυβέρνηση θορυβήθηκε γι’ αυτό και αποφασίστηκε η θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για να αστυνομεύεται ο κόσμος των blogs. Όπως έχω πει για εμένα θα είναι καλό να θεσπιστεί κάποιος νόμος που να δείχνει τα δικαιώματα του καθένα. Το θέμα είναι ότι είναι πολύ λεπτή η γραμμή που χωρίζει την αστυνόμευση από τη χούντα. Αυτό σε ορισμένες περιπτώσεις «το καταλαβαίνει κανείς απλά κοιτώντας γύρω του…»

Κανείς δεν ξέρει που θα οδηγήσει όλη αυτή η ιστορία, αν θα κριθεί ένοχος ο Καψαμπέλης, αν θα βγεί νομοθετικό πλαίσιο για τα blogs και τι θα λέει αυτό, αν θα αφοριστούν οι απανταχού Έλληνες bloggers. Το σίγουρο είναι ότι η ιστορία έχει αρκετό ενδιαφέρον και αξίζει να την παρακολουθήσει κάποιος. Υπάρχει όμως και κάτι θετικό μέσα σε όλα, τώρα ποια λίγο έως πολύ όλοι έχουν ακούσει για τα blogs και ακόμα και οι πιο άσχετοι έχουν πάρει μια ιδέα. Ορισμένοι άνθρωποι έμαθαν κάτι καινούργιο…

 

Σχολιάστε

