ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΡΟΜΟΣ


Από καιρό είχα σκοπό να γράψω ένα άρθρο για ένα σοβαρό θέμα που έχει καταστρέψει γενιές ανθρώπων. Τώρα όμως βρήκα την ευκαιρία… Όλοι ξέρετε τουλάχιστον έναν καπνιστή από κοντά, είτε είναι φίλος-φίλη, είτε οι γονείς σας. Σίγουρα λοιπόν θα ακούσατε κάποιον να λέει τη φράση :

« Κάτσε τώρα να πούμε, να κάνουμε ένα τσιγάρο να ξεκουραστούμε λιγάκι»

Και όταν ανάβουν πια αυτό το αναθεματισμένο τσιγάρο η ηδονή είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο τους. Σίγουρα είναι δικαίωμα του καθενός να κάνει ότι θέλει με τον εαυτό του, αν θέλει να αυτοκτονήσει δικαίωμα του είναι, να πάρει ένα όπλο να το βάλει στο κεφάλι και να ξεμπερδεύει αλλά γιατί να πάρει και εμένα μαζί του. Έχετε προσέξει μήπως ότι παρά τα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση πριν 2 χρόνια σχετικά με το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους, πολλοί είναι οι ανεγκέφαλοι που συνεχίζουν να καπνίζουν? Αρκετά από αυτά τα «ζωντανά» είναι οι ίδιοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Η μνήμη μου είναι αρκετά καλή σε κάποιες περιπτώσεις και μου επιτρέπει να θυμάμαι πράγματα με την παραμικρή λεπτομέρεια όσος καιρός και να έχει περάσει (δυστυχώς όμως ακόμα δεν μπορώ να το κάνω κατά βούληση). Θυμάμαι ξεκάθαρα λοιπόν ότι πριν από αρκετά χρόνια στο μάθημα της βιολογίας στο γυμνάσιο είδα για πρώτη φορά τη φράση που θα έδινε ένα όνομα στο πρόβλημά μου.

Παθητικό Κάπνισμα. Αυτό ήταν, τώρα πια ο εχθρός είχε αποκτήσει όνομα. Το παθητικό κάπνισμα είναι από τα χειρότερα πράγματα. Δεν θέλω να καπνίσω, μισώ το κάπνισμα και παρόλα αυτά κάποιοι με αναγκάζουν να καπνίσω! Γιατί?

Πάρτε για παράδειγμα έναν καπνιστή. Καπνίζει μια μάρκα , COOPER ή MG ας πούμε και τέρμα του άρεσε αυτή η ποικιλία καπνού δεν ήταν ιδιαίτερα βαριά και έκατσε στη μάρκα του. Φανταστείτε όμως κάποιον να καπνίζει ένα κάρο διαφορετικές ποικιλίες και μάρκες καπνού σχεδόν καθημερινά! Μπορείτε να μαντέψετε τι αντίκτυπο θα έχει έστω και σε μακρύ ορίζοντα για την υγεία του?

Είμαι από τους καλύτερους καπνιστές! Έχω καπνίσει χιλιάδες τσιγάρα και εκατοντάδες διαφορετικές ποικιλίες καπνού! Αν υπήρχε Σωματείο Ελλήνων Καπνιστών θα ήμουν πρόεδρος, το λιγότερο θα με είχαν χρίσει επίτιμο μέλος. Αν υπήρχαν αγώνες θα είχα πάρει τις καλύτερες θέσεις και διακρίσεις και χωρίς ΝΤΟΠΑ και αυτό γιατί είμαι καλός αθλητής-καπνιστής με γερό οργανισμό! Καπνίζω 23 χρόνια τώρα και με το προηγούμενο ασφαλιστικό θα είχα βγει και στη σύνταξη! Θέλετε να μάθετε πόσων χρονών είμαι? Είμαι 23 χρόνων. Μα θα μου πείτε τώρα πώς είναι δυνατόν να καπνίζεις 23 χρόνια και να είσαι και 23 χρόνων? Από τη στιγμή που γεννήθηκες καπνίζεις ? Για την ακρίβεια καπνίζω από λίγο πιο πριν, από τη στιγμή δηλαδή που η μητέρα μου έμεινε έγκυος σε εμένα. ΔΕΝ είχε κόψει το κάπνισμα όπως της είχαν πει αλλά το συνέχισε σε γενναίες δόσεις!!! Μέχρι στιγμής την έχω γλυτώσει και ελπίζω να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτό. Ευχαριστώ τον ΘΕΟ που με έχει κάνει τόσο δυνατό οργανισμό! Α το άλλο δεν το είπα! Έχουν βγάλει νέες μονάδες μέτρησης έ ! Παλιότερα μετράγαμε την απόσταση σε χιλιόμετρα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

Πόση απόσταση είναι Αθήνα-Χαλκίδα? Λέγανε κάποτε 80 χιλιόμετρα! Τώρα λένε 10 τσιγάρα δρόμος είναι!

Πέρα από την πλάκα αυτό που θέλω να πω είναι, αν είστε γονείς μην καταστρέφετε τα παιδιά σας και αν είστε παιδιά επαναστατήστε!!!!!!! Μακριά από το κάπνισμα!!!!

Σχολιάστε

