ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ!!!

Περπατάτε έξω στο δρόμο και βλέπετε παντού αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα που παράχθηκαν πριν από 10 ή 20 χρόνια, αυτοκίνητα καινούργια. Διάφορες μάρκες και μοντέλα μας κατακλύζουν συνεχώς. Πολυμορφικά αυτοκίνητα, οικογενειακά, ελευθέρου χρόνου, spor αυτοκίνητα είναι μόνο λίγα πράγματα από όσο βλέπουμε στις διαφημίσεις που μας σερβίρουν καθημερινά. Κοιτάξτε τα όμως όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο σήμερα και θα διαπιστώσετε ότι κάτι λείπει από πάνω τους….

Τους λείπει η προσωπικότητα! Είναι περίπου όλα ίδια! Τώρα θυμηθείτε και κάποια κλασικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στους δρόμους πριν από 30 και 40 χρόνια. Θυμηθείτε αυτόν τον πασίγνωστο Βάτραχο της Citroen ή το 2CV αυτό το ντεσεβό που οδηγεί με πάντες ο Roger Moore στην ταινία JAMES BOND – ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ. Αυτά τα αυτοκίνητα ξεχείλιζαν από προσωπικότητα… Τα καλύτερα έρχονται παρακάτω!

Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα με προσωπικότητα δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον κλασικό σκαραβαίο VW που είχε ρίξει ξύλο σε αυτοκίνητα όπως Porsche και Ferrari στις ταινίες « ΚΑΤΣΑΡΙΔΑΚΙ» . Ο Σκαραβαίος που πραγματικά έχει τρέξει σε αγώνες αντοχής και έχει αποδειχθεί σκυλί. Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω:

Μιας και μιλάμε για αντοχή και για να δείτε τι θα πει γερμανική τεχνολογία 50 ετών θα αναφέρω ένα περιστατικό… Πρίν από 2 χρόνια περίπου με τα πολλά χιόνια που σε όλη την Ελλάδα τα πάντα είχαν κωλύσει από τον πάγο, θυμάμαι ότι έβλεπα τα αυτοκίνητα 4Χ4 που είχαν οι αγρότες στην πόλη μου να μην κάνουν τίποτα. Δεν έβγαινε κανείς έξω στο δρόμο.. Ο παλιός Σκαραβαίος του αδερφού μου όμως φόρεσε τον εξοπλισμό εκστρατείας δηλαδή μόνο τις αλυσίδες και ήταν έτοιμος για μάχη.. Δείτε φωτογραφίες του παρακάτω:

Όταν μιλάμε για κλασσικά αυτοκίνητα πώς να ξεχάσουμε αυτό το πουλμανάκι της VW το γνωστό TYPE-2 που όργωνε κάποτε τον αφιλόξενο ΑΜΑΖΟΝΙΟ και κέρδισε τις καρδιές πολλών ανθρώπων παγκοσμίως… Θυμάμαι φωτογραφίες από εποχές WOODSTOCK και τέτοια φορτηγάκια της VW βαμμένα με το χρώμα της ψυχεδέλειας και της καλής τρέλας που κατέκλυζε την εποχή πριν από 35 χρόνια περίπου. Παλιά καλή εποχή που έχω γνωρίσει μόνο από φωτογραφίες, και παλιό κλασσικό αυτοκίνητο(TYPE-2 VW) γεμάτο από προσωπικότητα που ευτυχώς έχω γνωρίσει από κοντά αφού είναι το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας μου.

Το θέμα όμως είναι ότι λίγοι είναι πια αυτοί που καταλαβαίνουν την αξία και την προσωπικότητα ενός παλιού αυτοκινήτου.. Αντιθέτως είναι πολλοί εκείνοι που τα θεωρούν σακαράκες και χρέπια και τα καταδικάζουν σε θάνατο δια της πρέσας! Τα κάνουν παλιοσίδερα! Εάν έχετε ένα τέτοιο παλιό αυτοκίνητο και απλά κρίνετε ότι δεν το θέλετε άλλο, παρακαλώ μην το καταστρέψετε θα είναι ασέβεια και έγκλημα προς την ιστορία του. Προσπαθήστε να το αναπαλεώσετε ή βρείτε ένα club παλιού αυτοκινήτου και εκείνοι σίγουρα θα ενδιαφερθούν για την περίπτωση σας, θα σας φέρουν σε επαφή με αγοραστές που σίγουρα θα υπάρχουν και όλα θα λήξουν αναίμακτα χωρίς χυμένα λάδια και διαλυμένα κιβώτια, άξονες κλπ.

Χρήσιμες διευθύνσεις για clubs και ομάδες παλιού αυτοκινήτου στην Ελλάδα! Επικοινωνήστε μαζί τους! Γίνετε μέλη!

Για Σκαραβαίους :

http://www.skaravaios.com/

http://www.leechvideo.com/video/view1799561.html

http://www.geocities.com/scaraveiclub/

http://www.beetle.gr/index.php?option=com_contact&Itemid=3

http://www.buggyclub-hellas.gr/viewtopic.php?f=6&t=66

http://147.52.249.200/scaraveiclub/

http://www.vwvolosclub.com/

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=8755

Για παλιά αυτοκίνητα:

http://www.classicmotors.gr/sispaclub06/sispaGR/sispaAllGR.htm

http://www.in.gr/auto/autoclub.asp

http://www.motorsite.gr/index.php?lang=gr&mcat1=6&mcat2=1

Advertisements

3 thoughts on “ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ!!!

  1. έχω έναν σκαραβαίο το 69 από την γιαγιά μου, τον οποίο δεν μπορώ προς το παρόν να συντηρήσω καθώς ήδη κυκλοφορώ έναν δεύτερο σκαραβαίο. Σύμφωνα με την εφορία, δεν μπορώ να καταθέσω πινακίδες και να κρατήσω τον σκαραβαίο μου, θα πρέπει να καταθέσω πιστοποιητικό ανακύκλωσης, διαφορετικά θα πρέπει να πληρώνω τέλη σαν να τον χρησιμοποιούσα. Εννοείται ότι δεν προτίθεμαι να κάνω κάτι τέτοιο. Δεν προβλέπεται διαφορετική μεταχείριση για τα αυτοκίνητα-αντίκες; Γνωρίζετε κάτι;

  2. Βέλντα, αν ο δευτερος σκαραβαιος σου ειναι σε καλη κατασταση μπορεις να βγαλεις ιστορικες πινακιδες σε καποια ομοσπονδια με κοστος περιπου 250 ευρω (περιλαμβανει εκδοση πινακιδων, ετησια συνδρομη και ετησια ασφαλεια). Το κοστος αυτο ειναι μονο για τον πρωτο χρονο καθως πληρωνεις την εκδοση των πινακιδων. Τα επομενα χρονια θα πληρωνις μονο συνδρομη και ασφαλεια, υπολογιζε περι τα 100 ευρω αναλογα με την ομοσπονδια και τη λεσχη. Οι ομοσπονδιες που εκδιδουν ιστορικες πινακιδες στην Ελλαδα ειναι οι ΕΛΠΑ, ΕΟΟΕ & ΦΙΛΠΑ. Εχουν ολες ιστοσελιδες. Τη διαδικασια θα σου την πουν και απο εκει αλλα σε γενικες γραμμες ειναι η εξης: Καταθετεις προσωρινα τις πινακιδες και την αδεια στην εφορια (αφου εχεις κρατησει φωτοτυπιες της αδειας). Εκει τις κρατανε 12 μηνες και μετα καταστρεφονται. Με αντιγραφο του εγγραφου που θα σου δωσουν στην εφορια (το οποιο καταθετεις καθε χρονο στη δηλωση για να μη φορολογεισαι-τεκμηριο, τελη κλπ) και φωτοτυπια της αδειας ερχεσαι σε επαφη με καπιοα ομοσπονδια οπου θα σου ελεγξουν το αυτοκινητα απο αποψη αυθεντικοτητας. Αν δεν το εχεις κανει καγκουρο(!) θα σου εκδωσουν ιστορικες πινακιδες με τις οποιοες εχεις δικαιωμα σε απεριοριστα χιλιομετρα (οποιαδηποτε μερα και ωρα) συντηρησης και μεταβασης-επιστροφης σε εκδηλωσεις ιστορικων αυτοκινητων σε ελλαδα και εξωτερικο. Η συντηρηση σημαινε οτι μπορεις να πας στην αλεξανδρουπολη για να βρεις ενα συνεργειο και μετα να πας καλαματα για να δεις πως παει το αμαξι, αλλα δε μπορεις να γυρνας απο το αεροδρομιο με το αμαξι γεματο σακουλες ΙΚΕΑ !!
    Ελπιζω να σε βοηθησα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s