8 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!

Πριν ξεκινήσετε πρέπει να έχετε κάτι στο μυαλό σας! Ποτέ μην πείτε ότι θα κάνετε δίαιτα! Ο εγκέφαλος πρέπει να ξέρετε ότι είναι ότι πιο εξελιγμένο όργανο υπάρχει και πραγματικά μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα από τη μια στιγμή στην άλλη. Επίσης νιώθει φόβο. Αν πείτε ότι θα κάνετε δίαιτα ο εγκέφαλος θα καταλάβει ότι θα μειώσετε την ποσότητα φαγητού που τρώτε και θα φοβηθεί ότι μπορεί να πεθάνει από την ασητεία γι’αυτό θα ξεκινήσει να κρατάει περισσότερα συστατικά από τις τροφές σας έτσι αντί να αδυνατίζετε θα παχαίνετε! Τώρα ρίξτε μια ματιά παρακάτω…Αξίζει!

Από καιρό είχα στο μυαλό μου να φτιάξω ένα άρθρο για να βοηθήσω τον κόσμο να ξεπεράσει ένα πρόβλημα που είχα και εγώ… Το πρόβλημα μου ήταν τα πολλά κιλά που κουβαλούσα. Από παιδί μπορώ να πω ότι είχα παραπάνω κιλά από το κανονικό αλλά δεν φαίνονταν λόγω του ύψους μου, αφού ήμουν πάντα πολύ ψηλός. Τα γονίδια βλέπετε, ο πατέρας μου έχει ύψος 1,95 μέτρα στα 63 του και η μητέρα μου 1,83 μέτρα στα 63 της. Όπως καταλαβαίνετε ήταν προσταγή της φύσης εγώ και ο αδερφός μου να ξεπεράσουμε τα 2 μέτρα για τρεις επιπλέον πόντους. Αλλά ας συνεχίσουμε στο θέμα του υπερβολικού βάρους…

Για το ύψος μου τα επιπλέον κιλά που είχα δεν φαίνονταν τόσο πολύ παρα μόνο στο πρόσωπο αφού δεν είχα αυτό το ευδιάκριτο σωσίβιο που περιβάλλει την κοιλιά των παχύσαρκων. Αλλά και πάλι αυτή η κατάσταση με έκανε αρκετά αργό στις κινήσεις μου, δεν είχα καθόλου αντοχή και φυσικά ήταν και το θέμα της υγείας… Όπως και να είχε έπρεπε να κατεβώ από την κατηγορία του όγκου στην οποία έπιανα τα 134 κιλά και να μπω στη γράμμωση πια… Με το θέμα της υγείας εννοώ ότι στις μικροβιολογικές εξετάσεις που έκανα είχα πάντα ανεβασμένα κάτι τριγλυκερίδια, λιπίδια κλπ. Όλα αυτά δεν κάνουν καλό! Το συκώτι μου έδειχνε μια περίεργη εικόνα σαν να ήταν πιο μεγάλο άρα είχε μαζευτεί αρκετός λιπώδης ιστός γύρω του και αυτό σε καμιά περίπτωση δεν ήταν καλό! Κάτι τέτοιο έδειξε και ο υπέρηχος συκωτιού που έκανα πέρυσι τον Φεβρουάριο μήνα περίπου. Μετά από αυτή την εξέταση όταν επέστρεφα σπίτι είπα ότι θα αλλάξω και τέρμα. Πολλές φορές στο παρελθόν ήθελα να χάσω κιλά αλλά απλά δεν γινόταν γιατί εγώ δεν προσπαθούσα σωστά. Αλλά όπως θα δείτε παρακάτω αυτό άλλαξε…

Ξεκίνησα λοιπόν από την αλλαγή της διατροφής μου. Εκεί που πριν έτρωγα σχεδόν κάθε μέρα τηγανιτά και σάλτσες τα σταμάτησα. Τους πρώτους 3 μήνες περίπου η διατροφή μου είχε πατάτες νερόβραστες, ψητό κρέας, ψητό μπιφτέκι ή ψητό ψάρι(πέστροφα συνήθως) λίγη σαλάτα με ντομάτες ή λάχανο και μαρούλι, λίγο ανθότυρο και φυσικά δεν έτρωγα πια γλυκά. Αυτά σε δύο γεύματα κάθε μέρα. Το καλύτερο είναι ότι δεν πεινούσα. Επίσης κάτι ακόμα που άλλαξα ήταν ότι σταμάτησα να πίνω γάλα κονσέρβα με 7,5% λιπαρά και τώρα πια πίνω φρέσκο γάλα με 1 ή 1,5 %. Επίσης σταμάτησα και τον κρύο φραπέ που έκανα κάθε μέρα (με γάλα). Έτρωγα και τρώω ακόμα τη μισή ποσότητα περίπου του φαγητού που κατανάλωνα τον περασμένο Οκτώβρη. Ακόμα ξεκίνησα να γυμνάζομαι. Η διατροφή χωρίς γυμναστική είναι μεγάλη ανοησία για δύο λόγους:

1ον. Γιατί μαζί με το λίπος που θα χάσει κάποιος θα χάσει και μύες. Χάσιμο μυών σημαίνει έλλειψη δύναμης, αντοχής και ενέργειας για να κάνει κάτι.

2ον. Γιατί όσο διατροφή και να κάνει κάποιος αν δεν γυμνάζεται θα κάνει καθιστική ζωή και μοιραία τα κιλά θα επανέρθουν στο πολλαπλάσιο. Έχουμε δει κατά καιρούς αρκετά πρόσωπα της τηλεόρασης να το παθαίνουν αυτό.

Εγώ βρισκόμουν μακριά από γυμναστήριο και ούτε δούλευα για να πω ότι μπορώ να χρηματοδοτώ μόνος μια συνδρομή. Οπότε έκανα μια αναζήτηση στο INTERNET. Το INTERNET όπως έχω ξαναπεί σε αυτό το blog είναι ένα εργαλείο που μπορούμε να βρούμε τα πάντα αρκεί να ξέρουμε πώς να τα ψάξουμε… Μπήκα στη Google λοιπόν και έψαξα για τρόπους προπόνησης στο σπίτι χωρίς την ανάγκη μηχανημάτων. Υπάρχουν οι έλξεις σε μονόζυγο για να φτιάξει κάποιος πλάτη, τα ροκανίσματα για τους κοιλιακούς, τα βαθιά καθίσματα για να φτιάξει μυς στα πόδια(τετρακέφαλους) και φυσικά υπάρχει και ο βασιλιάς των ασκήσεων που δεν είναι άλλος από τις κάμψεις που γυμνάζουν σχεδόν όλο το πάνω μέρος του σώματος(από τη μέση και πάνω). Ξεκίνησα λοιπόν με κάμψεις που στην αρχή λόγω κιλών τις έκανα σε υπερυψωμένο επίπεδο 60 πόντων περίπου αφού για τις κανονικές δεν υπήρχε περίπτωση. Θυμάμαι στην αρχή έκανα 60 περίπου σε σετ των 10 επαναλήψεων με ένα διάλυμα 30-40 δευτερολέπτων περίπου στο κάθε σετ. Τον πρώτο μήνα που πέρασε είχα χάσει περίπου 7 κιλά! Κάθε μήνα που περνούσε ανέβαζα τα σετς και τις επαναλήψεις στις κάμψεις. Φυσικά γυμναζόμουν κάθε μέρα . Πριν από 4 μήνες περίπου είχα φτάσει στα 120 κιλά και έκανα 100 κάμψεις κάθε μέρα.

Παραδέχομαι ότι πάντα ήμουν λάτρης της ζάχαρης. Στο γάλα μου για παράδειγμα κάθε πρωί έβαζα περίπου ένα δάκτυλο ζάχαρη….! Αφού άλλαξα τη διατροφή μου είχα φτάσει να μην καταναλώνω καθόλου ζάχαρη για μερικές μέρες. Αυτό μπορούσε να μου δημιουργήσει προβλήματα γιατί ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να προσλαμβάνει μικρές ποσότητες γλυκαντικών ουσιών. Τα πάντα στη ζωή πρέπει να έχουν ένα μέτρο. Αφού ήμουν ακόμα στην αρχή του προγράμματος Αλλαγής μου δεν έτρωγα ζάχαρη αλλά κάπως έπρεπε να προσλαμβάνω γλυκόζη. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να δοκιμάσω μέλι με καρύδια. Τα καρύδια με μέλι είναι μια πολύ καλή πηγή απόκτησης θρεπτικών συστατικών επίσης είναι και αφροδισιακό. Το καλύτερο είναι ότι δεν παχαίνουν …(όταν υπάρχει μέτρο)! Επίσης και το παστέλι έχει πολλά θετικά να προσφέρει. Αν νιώθετε την ανάγκη ότι θέλετε να μασήσετε κάτι δοκιμάστε τσίχλες χωρίς ζάχαρη. Προτιμώ τις TRIDENT γιατί διατηρούν τη γεύση τους και μετά από 4 ώρες περίπου. Ακόμα μάθετε ότι το νερό είναι ένας μεγάλος φίλος και σύμμαχος του οργανισμού γιατί βοηθάει στην καύση του λίπους και επίσης αποβάλλει τις τοξίνες. Κανονικά πίνω περίπου στα 2,5 με 3 λίτρα νερό την ημέρα και το καλοκαίρι περίπου 7 λίτρα.

Εκτός από τις κάμψεις που έκανα κάθε μέρα άρχισα να γυμνάζω και τα πόδια μου με μια ίσια μπάρα 10 κιλών περίπου. Σιγά – σιγά έβαλα λίγα κιλά ακόμα και πήγα στα 15 κιλά περίπου. Έτσι λοιπόν φτάνουμε στο τώρα που είμαι 109 κιλά και έχω να χάσω άλλα 10 περίπου. Με βάση το δείκτη μάζας σώματος για το ύψος μου πρέπει να είμαι γύρω στα 95 με 100 κιλά. Φυσικά όσο ο καιρός περνάει ανεβάζω τις επαναλήψεις στην κάθε άσκηση που κάνω. Όταν ξεκίνησα πριν από 8 μήνες περίπου η προπόνηση μου διαρκούσε περίπου 40 λεπτά. Τώρα αφού κάνω 250 κάμψεις κάθε μέρα σχεδόν συν τις υπόλοιπες ασκήσεις που κάνω χρειάζομαι περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά. Μέχρι στιγμής κάνω 26 κάμψεις συνεχόμενες και μετά σταματάω για 1 λεπτό περίπου. Το κλειδί εδώ είναι η ξεκούραση σας να είναι ανάλογη με την ένταση της προπόνησης διαφορετικά, αν ξεκουραστείτε για αρκετή ώρα οι μύες σας θα κλειδώσουν και δεν θα πηγαίνουν ούτε πάνω ούτε κάτω… Το έχω πάθει και ξέρω. Κάποια στιγμή λέω να ξεκινήσω τρέξιμο για να βελτιώσω την αντοχή μου λίγο.

Είτε θέλετε να χάσετε κιλά είτε απλά να φτιάξετε ένα γυμνασμένο σώμα μπορείτε να κάνετε ότι έκανα και εγώ και μέσα σε 8 μήνες περίπου θα είστε διαφορετικοί! Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι ανάγκη να πάτε σε γυμναστήριο… Φυσικά δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε συμπληρώματα διατροφής. Ο φυσικός αθλητισμός έχει περισσότερη πλάκα!!!

Σελίδες που με βοήθησαν:

http://www.youtube.com/user/scooby1961

http://www.youtube.com/user/bad959fl

Καλή Προπόνηση!

Περιμένω νέα σας!

2 thoughts on “8 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!

  1. Κάποια φορά θα κάνετε την κρεπάλη σας αλλά μετά θα επανέλθετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Για παράδειγμα τώρα τρώω και γλυκό πίνω και καφε αλλά όχι κάθε μέρα! Εναν chocofredo με αρκετή ζάχαρη και γάλα, αλλά αυτό το κάνω κάθε 3-4 μέρες περίπου οπότε αφού γυμνάζομαι κάθε μέρα τα κιλά δεν επανέρχονται….!

  2. Έχασα αρκετά κιλά με vegan διατροφή, χωρίς γλουτένη (ψωμί δημητριακά), χωρίς τηγανητά, πατάτες, και ντομάτες. Τα φαγητά μου είναι όλα λευκά. Ρύζι,κεχρί, κινόα, χορταρικά, όσπρια. Επίσης και χωρίς γλυκά. Το έκανα για λόγους υγείας αλλά είναι πολύ σκληρό. Μετά από κάποιο διάστημα εξαντλούμαι οπότε κάνω παρασπονδίες. Όποτε έχω δυνάμεις τραβάω κι από ένα εικοσαήμερο. Το σπάω ελαφρά και πάλι από την αρχή.

Σχολιάστε

