ΚΠΓ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ…

Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας έμαθα ότι πέρασα τη Γλωσσομάθεια του Νοεμβρίου στα Αγγλικά στο επίπεδο Γ1 (πολύ καλή γνώση) και τώρα όταν κάποια στιγμή εντάξουν και το Γ2 που είναι η άριστη γνώση θα δώσω και γι’ αυτό. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους…

Όταν έδινα εξετάσεις τον Νοέμβρη ρώτησα τους καθηγητές πότε περίπου θα βγουν τα αποτελέσματα και μου είπαν εκεί μέσα στο Φλεβάρη μήνα. Μόλις λοιπόν πέρασε και η πρώτη εβδομάδα του Φλεβάρη πήρα τηλέφωνο στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ευβοίας, ξέρετε εκεί που έχουν τις χαρτόκουτες με τα σκουπίδια.. Όταν λοιπόν σήκωσαν το τηλέφωνο κάποια στιγμή και τους ζήτησα κάποιες πληροφορίες για τα αποτελέσματα των εξετάσεων φυσικά έκαναν ότι κάνει κάθε δημόσιος υπάλληλος δηλαδή με έβαλαν στην αναμονή και αφού πέρασαν περίπου 2-3 λεπτά ακούγοντας αυτή την απαλή μουσική, μου έκλεισαν το τηλέφωνο.

Την επόμενη μέρα έκανα το ίδιο. Τους κάλεσα, το σήκωσαν, ζήτησα να με ενημερώσουν για τα αποτελέσματα της Γλωσσομάθειας του Νοέμβρη, μου είπαν «μισό λεπτό να ρωτήσω κάποιον που ξέρει», με έβαλαν στην αναμονή και τελικώς μου το έκλεισαν.. Αφού τους άφησα μια-δυο μέρες και έψαχνα στη σελίδα του Υπουργείου κάποια στιγμή τους ξαναπήρα τηλέφωνο. Τελικά εδέησε ο Κύριος και έπεσα σε δημόσιο υπάλληλο που να έχει φιλότιμο. Έδωσα κανονικά τα στοιχεία μου και μου είπε ότι πέρασα τις εξετάσεις.. Μου λέει αν θέλεις να μάθεις τις βαθμολογίες σου θα μπεις στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας και θα τις βρεις.

Βρίσκω μέσα στη σελίδα τον κατάλληλο σύνδεσμο και μου βγάζει μια μικρή φόρμα αναζήτησης για να συμπληρώσω όνομα-επώνυμο-όνομα πατέρα και κωδικό ταυτότητας. Βάζω κανονικά τον κωδικό ταυτότητας και μου λέει «δεν υπάρχει τέτοια εγγραφή». Ρε μήπως έχω κάνει τίποτα λάθος.. Τα ξαναβάζω όλα τα στοιχεία και τίποτα. Τους παίρνω τηλέφωνο πάλι στη Δευτεροβάθμια και τους λέω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.. Το σήκωσε όμως ένας άλλος υπάλληλος ο οποίος ήταν αναιδέστατος . Μου λέει «Ρε φίλε σου λέμε ότι πέρασες και μας ρωτάς να μάθεις και τις βαθμολογίες τώρα??? Τί να σου πω….?». Μιλάμε για Λαμόγιο ο τύπος Εκεί πάνω που είχα φορτώσει και ήταν έτοιμος να τα ακούσει έδωσε το τηλέφωνο σε κάποιον άλλο. Ψάχναμε επί ένα τέταρτο περίπου να βρούμε τον κωδικό μου, αφού τα τελευταία 2 νούμερα ήταν κάτι απίστευτες Γκλιτσανγκούρες κάποιας αρχαίας γραφής που δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί ακόμα .Δεν καταλαβαίναμε τους δύο αριθμούς και μόνο υποθέσεις κάναμε. Τελικά αποδείχτηκε ότι έχω αρκετή φαντασία αφού είπα στην τύχη το 9 και το 3 και βρήκαμε την εγγραφή μου. Ο Θεός να κάνει 9 και 3 τους αριθμούς που είναι γραμμένοι στη ταυτότητα εξετάσεων.

Τελειώνοντας να πω ότι η κατάσταση με τα σκουπίδια στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που βρίσκεται στη Χαλκίδα, δεν είναι τόσο δραματική όσο ήταν όταν έγραφα το πρώτο άρθρο για αυτή την βρώμα αφού έχουν σημαζέψει λίγο το χώρο και τώρα χαρτόκουτα με σκουπίδια υπάρχουν μόνο όπως έχουμε ανεβεί τις σκάλες στον πρώτο όροφο ακριβώς στο δεξί μας χέρι πριν μπούμε μέσα στα γραφεία…

Σχολιάστε

