ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ..

iraq_sniper_scope

Όλοι μας λίγο έως πολύ ακούσαμε τη χτεσινή μέρα το ατυχές συμβάν με τον 19 χρονο  που εισέβαλε πάνοπλος μέσα στη σχολή του ΟΑΕΔ, έτοιμος να προκαλέσει μακελειό. Το αποτέλεσμα ήταν να τραυματίσει σοβαρά ένα μαθητή που ακόμα βρίσκεται την εντατική σε κρίσιμη κατάσταση.. Από ότι πληροφορηθήκαμε μέσω των ειδήσεων (και αν τα πιστέψουμε όλα), ο 19χρονος πιστολάς ήταν και αυτός μαθητής στη σχολή του ΟΑΕΔ και από ότι κατάλαβα η ερωτική απογοήτευση να το πω..τον ώθησε να πάρει τα όπλα στα χέρια…

Δεν είμαι αυτό που λένε γκαντέμης και δεν ματιάζω τον κόσμο, όταν όμως πριν από 2 εβδομάδες νομίζω  βλέπαμε στις ειδήσεις ότι στη Γερμανία ξαναμπήκε κάποιος μαθητής σε ένα σχολείο και γάζωσε κόσμο, τότε ο αδερφός μου και εγώ σκεφτήκαμε ότι ήταν μόνο θέμα χρόνου να συμβεί κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα.. Τελικά αποδείχτηκε (δυστυχώς) πως είχαμε δίκιο…

«Δεν έχω λόγο να ζω, είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε πριν βάλω τέλος στη ζωή μου. Όποιος βρεθεί μπροστά μου θα πεθάνει. Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει άλλο από απόρριψη. Είμαι απογοητευμένος από όλους, δεν έχω κανένα σεβασμό ούτε για τη δική μου ούτε για τη δική σας ζωή. Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα ότι είχαμε ερωτευθεί. Νιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω ότι με αυτό που θα κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη»

Το παραπάνω κείμενο ήταν ένα σημείωμα που είχε μαζί του ο μαθητής. Ας το αναλύσουμε λίγο.. Η πρώτη φράση είναι αρκετά ξεκάθαρη, πληροφορώντας μας ότι θέλει να αυτοκτονήσει άλλα να πάρει μαζί του όσους περισσότερους μπορεί. Στη συνέχεια όμως λέει «θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε». Εδώ προφανώς απευθύνεται στην κοινωνία την οποία θέλει να τιμωρήσει.. Έχουμε μια ξεκάθαρη προσωποποίηση της κοινωνίας, της οποίας το σημαντικότερο πράγμα πέρα από τη ζωή είναι το μέλλον της. Μέλλον το οποίο εξασφαλίζεται από τα παιδιά της. Επειδή ακριβώς λοιπόν ήθελε να χτυπήσει την κοινωνία πήγε σε ένα σχολείο όπου υπάρχει συμπυκνωμένο το μέλλον της κοινωνίας.. Στη συνέχεια του σημειώματος φαίνεται ότι το μακελειό που ήθελε να προκαλέσει δεν ήταν κάποιο σχέδιο της τελευταίας στιγμής αλλά αρκετά καλά σχεδιασμένη πράξη, πήγαινε έτοιμος για να σκοτώσει χωρίς πισωγυρίσματα. Μετά  φαίνεται ότι θα προκαλούσε  όλο αυτό το πρόβλημα λόγω της χυλόπιτας-απόρριψης που έφαγε από μια κοπέλα. Το θέμα είναι ότι δεν είχε σκεφτεί πως όλη η πράξη του δεν θα είχε κανένα αντίκρισμα αφού ακόμα και να άλλαζε γνώμη η κοπέλα αυτός θα ήταν νεκρός για να καταλάβει τη διαφορά….

Αρκετοί ψάξανε να βρουν τα αίτια της όλης συμφοράς. Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται πολύ ψάξιμο αφού πάντα πίσω από όλα κρύβεται  η οικογένεια. Κακά τα ψέματα, η οικογένεια είναι ίσως το μεγαλύτερο σχολείο, αφού εκεί θα μάθουμε ως παιδιά ακόμα πώς να συμπεριφερόμαστε  και να λειτουργούμε.. Είναι λοιπόν προφανές αν κρίνουμε από τις πράξεις του συγκεκριμένου παιδιού με τα όπλα ότι δεν μεγάλωσε μέσα σε συγκροτημένη οικογένεια με γονείς που να ενδιαφέρονται για το παιδί τους. Πιθανότατα να ήταν παιδί χωρισμένων γονιών που μεγάλωσε (αναγκαστικά ίσως ) με τον πατέρα του που τον χτυπούσε (ίσως) ή με τη μητέρα του που άλλαζε τους εραστές σαν τα πουκάμισα (ίσως)… Φυσικό λοιπόν είναι το παιδί να έχει απογοητευθεί πρώτα από την οικογένεια και ύστερα από την κοινωνία.. Σκεφτείτε ότι το καταφύγιο μας  είναι η οικογένεια μας, αφού στο τέλος της μέρας  που θα γυρίσουμε στο σπίτι και θα είμαστε κουρασμένοι είτε θα μιλήσουμε με τους γονείς μας και τα αδέρφια μας είτε οι παντρεμένοι θα μιλήσουν με τις γυναίκες και τα παιδιά τους και κατά κάποιον τρόπο θα βρουν τη γαλήνη που ψάχνουν..

Εχτές το βράδυ εκεί στη 1 πήγα για ύπνο και όπως κάθε νύχτα άκουγα την αγαπημένη μου ραδιοφωνική εκπομπή στο ΣΚΑ’Ι’, το γνωστό Ανεμολόγιο με τον εξαιρετικό Κωνσταντίνο Λαβίθη. Η άποψη ενός ακροατή ήταν αυτή που με έκανε να χάσω μερικά λεπτά από τον ύπνο μου. Ο ακροατής λοιπόν μιλούσε για ένα νέο video game το οποίο ήταν fps αν κατάλαβα καλά από τα λεγόμενα του και πολύ βίαιο πιστεύοντας πως τέτοιου είδους παιχνίδια επηρεάζουν τις σκέψεις ενός ατόμου και το ωθούν προς τη βία.. Σύμφωνοι κάποια παιχνίδια είναι αρκετά βίαια αλλά και εγώ παίζω Wolfenstein ET και ανακατεύομαι με μαχαίρια, νάρκες, πολυβόλα αλλά δεν έχω βγει να κάνω και εξάσκηση έξω στο δρόμο με ζωντανούς στόχους .. Το σωστό όμως είναι τέτοιου είδους παιχνίδια να παίζονται από 15 χρονών και πάνω αν όχι από τα 18… Δεν είναι ωραίο θέαμα να μπαίνεις σε ένα internet caféé και να βλέπεις μικρά 12χρονα παιδιά να σκοτώνουν το ένα το άλλο παίζοντας τους αντιπάλους σε τέτοια παιχνίδια….Το χειρότερο σε είναι ότι φανατίζονται κιόλας και φωνάζουν «σε έφαγα, σε ξέσκισα» κλπ. Αν υπήρχαν γονείς που να ενδιαφέρονται τότε τα παιδιά δεν θα έπαιζαν τέτοια παιχνίδια.

Η οικογένεια είναι το παν. Το παιδιά θέλουν ενδιαφέρον από τους γονείς τους. Διαφορετικά αυτό το περιστατικό δεν είναι το μοναδικό για τα Ελληνικά χρονικά.. Κάτι μου λέει πως θα ακολουθήσουν και άλλες αιματοχυσίες σε σχολεία αλλά και έξω..

Σχολιάστε

