ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ….!

«Είσαι η ζωή μου, μωρό μου! Θέλω να σε βοηθάω και να σε προστατεύω συνέχεια! Είμαι πάντα δίπλα σου και ας είμαι λίγο μακριά σου,  εσύ μου έμαθες οτι δεν υπάρχουν αποστάσεις αγάπη μου! Σε λατρεύω γιατί είσαι πραγματικά μοναδική στον κόσμο και αν και νομίζεις πως έχεις άπειρες ατέλειες εγώ βλέπω μόνο τη συνολική σου τελειότητα! Μου έδωσες την καρδιά σου αλλα όσο γλυκιά και όμορφη είναι όπως εσύ, είναι και κλειδωμένη.. Δώσ μου το κλειδί να την ανοίξω και θα δείς πόσο πιο όμορφα θα είναι τα πράγματα και για τους 2 μας.. Αφού το θέλεις και εσύ πασχαλίτσα μου! Μαζί θα τα καταφέρνουμε πάντα αγάπη μου! ΜΑΖΙ! Μη φοβάσαι τίποτα Έλενα μου, μωράκι μου πανέμορφο!»

Αυτά της λέω  αλλα.. Ας πούμε οτι κάποιοι πριν απο εμένα θέλουν πολύ ξύλο για να στρώσουν.. Είναι κρίμα να έχεις μπροστά σου έναν άνδρα που θέλει να σε βοηθάει να σε προσέχει και να σου δείχνει την αγάπη του με κάθε τρόπο και εσύ στη δύσκολη στιγμή σου να τον διώχνεις μακριά αντι να τον κρατάς κοντά σου και να τον αφήνεις να σε βοηθήσει και να σου πει μια ιδέα για το πρόβλημα σου.. Αν και έχω μάθει να μη δείχνω τί νοιώθω εξασκούμε χρόνια άλλωστε, κάθε στιγμή μαζί της έδειχνα πραγματικά αυτα που ένοιωθα και θέλω όσο τίποτε άλλο να μου δοθεί η ευκαιρία να συνεχίσω να το δείχνω. Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι που θα το αποφασίσω εγω αλλα εκείνη… Πως γίνεται όμως να μου λεει τόσο όμορφα λόγια και ξαφνικά αποτραβιέται? Αυτα που λεει είναι πραγματικότητα αφού τα λέει και το πρωί μόλις την έχω ξυπνήσει με το τηλεφώνημα μου, κάτι που δείχνει πως αυτα που λέει τα νοιώθει και βγαίνουν μέσα απο την καρδιά και το υποσυνείδητο της. Αν ήταν προ’ι’ον υποκρισίας τότε θα ήταν πολύ καλή ηθοποιός και σίγουρα θα είχε ανάλογη δουλειά.. Τί πρέπει να κάνω άραγε για να καταλάβει κατι που το ξέρει ήδη σλλα κατα κάποιον τρόπο αρνείται να το παραδεχτεί… Φοβάται με το δίκιο της.. Όπως είπα και πιο πάνω κάποιοι άνδρες θέλουν πολύ ξύλο για να στρώσουν…

Σχολιάστε

