419 – Vol. 2

Tί περίεργο βλέπετε στο παρακάτω κείμενο??? Πείτε μερικές γνώμες και μετά θα εξηγήσω..

*********

Γεια σας, χαιρετισμοί σε σας.

Σας γράφω αυτή την επιστολή στην εμπιστοσύνη πιστεύοντας ότι αν είναι η επιθυμία του Θεού για να βοηθήσει εμένα και την οικογένειά μου, ο Παντοδύναμος Θεός θα ευλογήσει και να σας ανταμείψει σε αφθονία και ποτέ δεν θα regreat αυτό.

Είμαι μια γυναίκα undergaduate σε ένα από τα universites στην Μπουρκίνα Φάσο. Ο πατέρας μου πέθανε νωρίτερα πριν από οκτώ μήνες και με άφησε και junior αδελφός μου πίσω. Ήταν ένας βασιλιάς πριν από τον πρόωρο θάνατό του για περισσότερο από δέκα έξι χρόνια πριν από το θάνατό του.

Ήμουν μια πριγκίπισσα και η μητέρα μου δεν είναι εγγράμματος αρκετά για να γνωρίζουμε όλο τον πλούτο του πατέρα μου. Έφυγε από το ποσό των USD $ 4.350.000.00US δολάρια. Σε μια εταιρεία ασφαλείας, αυτά τα χρήματα ήταν σε ετήσια βάση τέλη που καταβάλλονται σε λογαριασμό πατέρα μου από το Χρυσό εταιρείες εξόρυξης και επεξεργασίας βαμβακιού που λειτουργούν στην περιοχή μας για την αποζημίωση της νεολαίας και της ανάπτυξης της κοινότητας στην περιοχή δικαιοδοσίας μας.

Δεν ξέρω κάπου στο εξωτερικό για να επενδύσουν τα χρήματα, έτσι ώστε τα άλλα παιδιά του πατέρα μου δεν θα πάρει πάνω από αυτό που ανήκει στον πατέρα μου και την οικογένειά μας, επειδή είμαι γυναίκα, σύμφωνα με την αφρικανική παράδοση μας.

Τώρα, χρειάζομαι επειγόντως την ταπεινή βοήθεια σας για να μετακινήσετε αυτά τα χρήματα από την εταιρεία ασφαλείας στον τραπεζικό λογαριασμό σας, γι ‘αυτό αισθάνθηκα ευτυχής όταν είδα επαφή σας, διότι πιστεύω ακράδαντα ότι με τη χάρη του Θεού, θα με βοηθήσει να επενδύσει αυτά τα χρήματα σοφά.

Είμαι έτοιμος να καταβάλει το 20% του συνολικού ποσού σε σας εάν μπορείτε να μας βοηθήσετε σε αυτή τη συναλλαγή και ένα άλλο ποσοστό 10% του ετήσιου εισοδήματος μετά σε εσάς, για το χειρισμό αυτής της συναλλαγής για μας, το οποίο θα έχετε έντονα τον απόλυτο έλεγχο off. Εάν μπορείτε να χειριστεί το έργο αυτό με ειλικρίνεια και επίσης πρόθυμοι να με βοηθήσουν στην άρση αυτά τα χρήματα στη χώρα σας, να με βρείτε ευγενικά.

Παρακαλώ, σημειώστε ότι αυτή η συναλλαγή είναι 100% τον κίνδυνο ελεύθερο και ελπίζω να ξεκινήσει η συναλλαγή το ταχύτερο δυνατόν, θα σας στείλω φωτογραφία μου το συντομότερο ακούω από εσάς για να σας δώσει τη δυνατότητα πιστεύουν την ιστορία μου.

Με εκτίμηση,
Princess χαρά zengo

5 thoughts on “419 – Vol. 2

  1. Το πιο ανησυχητικο απο ολα ειναι η αδυναμια της συγχρονης τεχνολογιας να εξασφαλισει μια μεταφραση που να μην βιαζει την γλωσσα αποδοσης του κειμενου ! Ευτυχς δηλαδη για ολους εμας που ζουμε σημερα απο αυτη την διαδικασια …

  2. μήπως θέλει 500 δολλάρια για να αρχίσουν οι διαδικασίες??
    Μου θυμίζει ένα παλιό μήνυμα στο FB ότι κληρονόμησα ένα μπάρμπα μου που σκοτώθηκε σε εργατικό ατύχημα στην Κένυα και άφησε 10000000 δολλάρια συν ότι ήμουν ο μοναδικός κληρονόμος του. Περιτό να σου πω ότι μετά πό 6 μήνες σκοτώθηκε κι άλλος μπάρμπας σε τροχαίο στη Νιγηρία. Μάντεψε. πάλι ήμουν ο μοναδικός κληρονόμος . Αυτή τη φορά 9500000 δολλάρια κληρονομιά.

  3. Τι περίεργο βλέπω;
    Πέραν από την ηλίθια αυτόματη μετάφραση του SYSTRAN, δεν βλέπω άλλο περίεργο.
    Θα το δω το περίεργο όμως, αν μάθω ότι υπάρχουν ακόμα κουτορνίθια που πιστεύουν σε τέτοια παραμύθια…

  4. Όντως η μεταφραση του systran είναι ηλίθια και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που το έχουν ως ενα απο τα καλύτερα μεταφραστικά προγράμματα σε σημείο που όταν καποιος ψάχνει να εργαστεί ως μεταφραστής του ζητούν να γνωρίζει και το systran.. Tέλος πάντων, οι πιο σχετικοί απο οτι είδα έπιασαν το παραμύθι που εδω και καποια χρόνια ονομάζεται «ΑΠΑΤΗ 419» και ΄τωρα καθε μέρα θα δώ και ένα νεο μηνυμα στο mail μου που θα μου ζητάνε όνομα,επώνυμο,αριθμό κάρτας κλπ γιατί είμαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κληρονόμος μια γελοία μεγάλης περιουσίας, ή κέρδισα την Εθνική Λοταρία της Αγγλίας ή η ίδια η Microsoft θέλει να με συγχαρεί για κάτι(ούτε που ξέρω γιατί και πως..). Έχω φτιάξει ένα παλαιότερο άρθρο εδώ https://masterchrisblog.wordpress.com/?s=%CE%97+%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%97+419 στο οποίο εξηγώ ποιος έφτιαξε την Απάτη 419 και πως λειτουργεί.. Όντως πριν μια εβδομάδα μου έστειλαν και εμένα ένα σχετικό μήνυμα στο facebook.. To κείμενο στο κυρίως άρθρο μου ήρθε έτοιμο μεταφρασμένο απο Αφρική, ξέρουν οτι ζω στην Ελλάδα.. Αυτο που δεν ξερω είναι πως βρίσκουν τα mail του κόσμου…

Σχολιάστε

