ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΚΡΑΝΙΑ: ΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΜΙΤΣΕΛ-ΧΕΝΤΖΕΣ

Η ανθρωπότητα ανά τους αιώνες έχει προχωρήσει, έχει εξελιχθεί και έχει κατακτήσει νέους τομείς. Μεγάλες εξελίξεις έχουμε καθημερινά στις επιστήμες και πολλά πράγματα που οι άνθρωποι χιλιάδες χρόνια πριν θεωρούσαν ως θεϊκά σημάδια ή κάποιου είδους μαγεία, τώρα έχουν αποκτήσει μια λογική εξήγηση. Τέτοια φαινόμενα ήταν ο κεραυνός, οι εκρήξεις ηφαιστείων κλπ. Παρόλο όμως που έχουμε κάνει τόσες προόδους ανά τα χρόνια και πάλι συνεχίζουν να υπάρχουν πράγματα που να μας απασχολούν (αν όχι όλους, μια μερίδα του πληθυσμού που ψάχνεται διαρκώς με κάτι). Υπάρχουν μεγάλα μυστήρια της ανθρωπότητας που περιμένουν να ανακαλυφθούν. Τέτοια μυστήρια είναι και τα λεγόμενα Κρυστάλλινα Κρανία. Λίγο έως πολύ όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες για αυτά τα τεχνουργήματα. Πάμε να κάνουμε όμως ένα μικρό ταξίδι πίσω στο χρόνο για να δούμε πως ανακαλύφθηκαν αυτά τα περίεργα κρανία και να μάθουμε μερικές πληροφορίες για την ύπαρξη τους.

 

Ποιος ήταν ο Μίτσελ-Χέντζες?


Ο Φρέντερικ Αλμπερτ ή «Μάϊκ» Μίτσελ-Χέτζες υπήρξε κάτι σαν μύθος για την εποχή του. Ήταν ο αρχέτυπος τυχοδιώκτης εξερευνητής, ό κλασσικός τύπος του Ιντιάνα Τζόουνς και είχε λάβει μέρος σε πολλές αποστολές πάντα όμως με την αγαπημένη του κόρη που ποτέ δεν παντρεύτηκε για να τον συνοδεύει στα υπερατλαντικά ταξίδια του. Ήταν μέλος της Επιτροπής Μάγια του Βρετανικού Μουσείου και πίστευε ότι το λίκνο του πολιτισμού δεν βρισκόταν στην Μέση Ανατολή όπως γενικότερα θεωρείται αλλά στη μυθική χαμένη ήπειρο της Ατλαντίδας. Μάλιστα ήταν πεπεισμένος ότι επρόκειτο για ένα αληθινό πολιτισμό ο οποίος είχε εξαφανιστεί μετά από κάποια φυσική καταστροφή και ότι τα απομεινάρια του θα βρίσκονταν στην Κεντρική Αμερική και επιπλέον ήταν αποφασισμένος να το αποδείξει. Έτσι λοιπόν γύρω στο 1920 ο Βρετανός ερασιτέχνης αρχαιολόγος και λάτρης των εξωτικών πολιτισμών της Αμερικής Μίτσελ-Χέτζες έκανε ανασκαφές στη Κεντρική Αμερική στην Ακτή του Μπελίζ έχοντας μαζί του την υιοθετημένη δεκαεπτάχρονη κόρη του Άννα.
Κατάφερε να αποκαλύψει μια ολόκληρη πόλη από πυραμιδοειδείς κατασκευές που ήταν σκεπασμένες από χώμα και φυτά αφού ήταν μέσα στη ζούγκλα…

Πώς ανακαλύφθηκε το πρώτο κρανίο?


Η κόρη του κατά τη διάρκεια της μεσημεριανής σιέστας και ενώ όλοι ξεκουράζονταν και της είχαν απαγορέψει να το κάνει κατάφερε να σκαρφαλώσει στα ερείπια της πιο ψηλής πυραμίδας για να δει τη θέα πάνω από τη ζούγκλα. Ο ήλιος έκαιγε και κάτι αντανακλούσε πάνω στο πρόσωπό της έτσι δεν μπόρεσε να καθίσει αρκετή ώρα εκεί πάνω αλλά κατέβηκε τρέχοντας και είπε στον πατέρα της ότι κοιτώντας χαμηλά μέσα σε μια σχισμή των ερειπίων διέκρινε κάτι που έλαμπε και αντανακλούσε πάνω της. Ο πατέρας της δεν έδειχνε να την πιστεύει: «To φαντάστηκες» της είπε όμως την άλλη κιόλας μέρα έβαλε όλους τους άντρες που είχε μαζί του να μετακινήσουν όλες τις πέτρες από την κορυφή της πυραμίδας πράγμα που πήρε αρκετές βδομάδες προσεκτικής μετακίνησης λίθων για να δημιουργηθεί μια αρκετά μεγάλη τρύπα. Ηταν η μέρα των γενεθλίων της όταν η Αννα προσφέρθηκε να είναι εκείνη που θα μπει μέσα στην τρύπα αν και στην αρχή ανησυχούσε μήπως υπήρχαν φίδια ή σκορπιοί εκεί κάτω. Οπως μας λέει η ίδια:

«…Όταν έφτασα εκεί κάτω εξακολουθούσα να βλέπω κάτι να λάμπει και να αντανακλά τη λάμψη του επάνω μου. Το πήρα λοιπόν, το τύλιξα μέσα στο πουκάμισό μου για να μην πάθει ζημιά και τους είπα να με τραβήξουν επάνω όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Ήταν το πιο όμορφο πράγμα που είχα δει»

Το αντικείμενο ήταν όντως αξιοθαύμαστο. Είχε φυσικό μέγεθος και έμοιαζε με ένα αληθινό ανθρώπινο κρανίο, κι ωστόσο ήταν σχεδόν απολύτως διαφανές. Ήταν ένα αληθινό κρυστάλλινο κρανίο σμιλευμένο σε ένα υπέροχο κομμάτι κρυστάλλου που αιχμαλώτιζε και αντανακλούσε το φως με πανέμορφους και περίτεχνους τρόπους.

Υπήρξε μια στιγμή εκπληκτικής σιωπής καθώς το μικρό πλήθος των εκσκαφέων παρατηρούσε αυτό το περίεργο αντικείμενο, υπνωτισμένοι από τον τρόπο που αντανακλούσε το ηλιακό φως. Ο πατέρας της Άννας το πήρε και το σήκωσε ψηλά για να το δουν όλοι. Τότε όλοι ταυτόχρονα άρχισαν να ξεφωνίζουν από χαρά:
«… Όλοι οι βοηθοί Μάγια άρχισαν να γελούν και να κλαίνε. Φιλούσαν το χώμα κι άρχιζαν να αγκαλιάζουν ο ένας τον άλλο» Είναι φανερό ότι είχαν πέσει σε μια κατάσταση υστερική για μην πω έκστασης γιατί αυτό έγινε αργότερα:

«…Όταν ήρθε το βράδυ και τα πρώτα αστέρια φάνηκαν στον ουρανό ο Φρέντερικ Μίτσελ-Χέτζες τοποθέτησε το κρανίο με ένα τελετουργικό τρόπο πάνω σε έναν πρόχειρο βωμό που είχαν κατασκευάσει οι Μάγια. Μετά άναψαν φωτιές τριγύρω από το κρανίο και όλοι άρχισαν να το προσκυνούν. Ύστερα άρχισε ο ήχος των τυμπάνων και μέσα από τη ζούγκλα εμφανίστηκαν ντόπιοι Μάγια στολισμένοι με φτερά από πουλιά της ζούγκλας και δέρματα από ιαγουάρους. Κινούνταν με μεγάλη ευλυγισία και χάρη στο ρυθμό των τυμπάνων. Έλεγαν ψαλμούς και τραγούδια και έκαναν τελετουργίες και χορούς μπροστά από το κρανίο που ήταν λουσμένο στο φως της πυράς.
Από τα βάθη της ζούγκλας εμφανίστηκαν άνθρωποι σαν κάτι να τους είχε καλέσει μέσα από το δάσος. Ήταν λες και ένα μήνυμα χαράς είχε σταλεί σε όλες τις περιοχές των Μάγια. Ηρθαν πολλοί Μάγια που ούτε καν τους ξέραμε, κι έφτασαν τόσο γρήγορα κι από τόσο μακριά που δεν ξέρω πως κατάφεραν να μάθουν για το κρανίο μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Εκείνοι όμως ήξεραν…»

Οι εορτασμοί γύρω από το κρανίο συνεχίστηκαν για αρκετές ημέρες κι ανάμεσα σε κείνους που ήρθαν να το δουν ήταν κι ένας πολύ ηλικιωμένος Μάγια από ένα γειτονικό χωριό. Αυτός τους είπε πως ήταν πολύ πολύ αρχαίο:»… Oι ιερείς των Μάγια λένε ότι είναι περισσότερο από 100.000 ετών. Οι Μάγια μας είπαν ότι κατασκευάστηκε με πρότυπο το κεφάλι ενός σπουδαίου αρχιερέα πριν από πολλές πολλές χιλιάδες χρόνια επειδή ο ιερέας αυτός ήταν πολύ αγαπητός και ήθελαν να διατηρήσουν τις αλήθειες και τη σοφία για πάντα.»

Ο ηλικιωμένος άνδρας είπε ότι το κρανίο μπορούσε να μιλάει, αλλά δεν μπορούσε να πει με ποιο τρόπο γινόταν αυτό. Πολλοί άλλοι επίσης ισχυρίστηκαν ότι το κρανίο έχει μαγικές και μυστηριώδεις δυνάμεις και άλλοι ότι περιέχει ιερές γνώσεις που μπορούν να μας κάνουν ικανούς να διεισδύσουμε στα μυστικά του μακρινού παρελθόντος ή ακόμη και του μέλλοντος. Κάποιοι επίσης απλώς πιστεύουν ότι το κρανίο ασκεί μια μεγάλη επίδραση στον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται και αισθάνονται. Από τη στιγμή όμως που έγινε η ανακάλυψη του κρανίου ο Μίτσελ-Χέτζες διεπίστωσε ότι οι εργάτες Μάγια ήταν λιγότερο πρόθυμοι να συνεχίσουν το έργο τους στις ανασκαφές και έτσι μετά από πολύ σκέψη κατέληξε ότι το κρανίο ήταν προφανώς πολύ ιερό και σημαντικό για τους Μάγια και αποφάσισε να τους το επιστρέψει. Η Άννα είπε ότι ενώ αυτή απογοητεύτηκε γιατί είχε ριψοκινδυνέψει τη ζωή της για να το πάρει εκείνοι ήταν πολύ ενθουσιασμένοι με την μεγαλοψυχία του πατέρα της. Έτσι μετά από αυτό το γεγονός συνέχισαν τις ανασκαφές με ιδιαίτερη προθυμία και ζήλο…Η πυραμίδα όπου η Άννα είχε βρει το κρανίο ήταν τμήμα περαιτέρω εξερευνήσεων, ενώ 3 μήνες αργότερα βρέθηκε η χωριστή κάτω σιαγόνα του κρανίου θαμμένη κάτω από ένα βωμό στην κύρια αίθουσα της πυραμίδας. Η Άννα είχε ανακαλύψει αρχικά το πάνω μέρος του κρανίου και όταν οι Μάγια πρόσθεσαν τη κάτω γνάθο στο κρανίο το αριστούργημα ήταν πλήρες. Μετά από αυτό όπως αφηγήθηκε η ίδια για τρία σχεδόν χρόνια άναβαν φωτιές γύρω του.

Περί το 1927 οι ανασκαφές στη Λουμπααντούν πλησίαζαν στο τέλος τους.
Τα οριστικά αντικείμενα καταχωρήθηκαν και στάλθηκαν σε μουσεία.
Και ενώ η ομάδα ετοιμαζόταν για αναχώρηση οι Μάγια σε μια ένδειξη ευγνωμοσύνης στον Βρετανό αρχαιολόγο για τη καλή δουλειά που είχε κάνει στο λαό τους ιατρικά εφόδια, εργαλεία και εργασία του παραχώρησαν το κρυστάλλινο κρανίο. Έτσι το κρανίο γύρισε στην Αγγλία όπου και εκτέθηκε στο εντυπωσιακό κάστρο Φάρλεϋ στο Μπέρκσαϊρ όπου πλέον κατοικούσε ο Μίτσελ-Χέτζες. Εκεί καλούσε την αριστοκρατία και επιδείκνυε το κρανίο ενώ το ερώτημα που υπήρχε στα χείλη όλων ήταν πως τόσο απλοί «πρωτόγονοι» άνθρωποι που δεν ήξεραν καν τη χρήση του τροχού και που ζούσαν στα βάθη της ζούγκλας να δημιουργήσουν κάτι τόσο ολοκληρωμένο και τόσο τέλειο…

Ποια η χρήση του κρανίου από τους αρχαίους?

Φανταζόμαστε λοιπόν το κρανίο να χρησιμοποιείται ως μέσο χειραγώγησης του λαού από τους ιερείς. Θα μπορούσαν λοιπόν να το χρησιμοποιούν τοποθετημένο σε ένα βωμό στην κορυφή μιας πυραμίδας πάνω από μια μικρή εστία που δε θα ήταν ορατή από κάτω. Τα μάτια του κρανίου θα έλαμπαν κατακόκκινα απ’τη φωτιά ενώ η σιαγόνα θα κινιόταν συγχρονισμένη με τη βαθιά φωνή του ιερέα με την αρωγή των βοηθών.

Ο αρχιερέας θα μπορούσε να το χρησιμοποιεί για να κάνει διάφορες αναγγελίες αναφέροντας πιθανώς τα ονόματα των επόμενων θυμάτων για τις ανθρωποθυσίες τους. Θα πρέπει να ήταν τρομακτικό το θέαμα για τις μάζες των απλών ανθρώπων που συγκεντρώνονταν στην πλατεία ακόμη και για ένα λαό όπως οι Μάγια που αγαπούσαν και γιόρταζαν το θάνατο όπως και τη ζωή. Αν όμως είχε χρησιμοποιηθεί από το ιερατείο για να επιβάλλει τη δύναμή του στο τρομοκρατημένο λαό αυτό δεν συνάδει με τη χαρά που έδειξαν οι απόγονοι των Μάγια όταν το βρήκαν. Αν ήταν το κρανίο του θανάτου, αυτό που έσπερνε την οργή και τη δίψα του θεού για αίμα δε θα αισθάνονταν έτσι…Ένας άλλος συγγραφέας ο Σίμπλεϋ Μόρριλ παρατήρησε ότι ενώ το κρανίο ανατομικά είναι σχεδόν τέλειο με ένα περίεργο τρόπο έλειπε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο :Tα αληθινά ανθρώπινα κρανία έχουν μια σειρά από σημάδια πάνω τους που είναι γνωστά ως ραφές του κρανίου. Αυτές οι ραφές μένουν όταν τα διάφορα τμήματα του κρανίου αναπτύσσονται. Θα ήταν λοιπόν πολύ εύκολο τα σημάδια αυτά να προστεθούν στο κρανίο και να προσδώσουν σε αυτό ένα μεγαλύτερο ρεαλισμό. Το γεγονός ότι έλειπαν φανέρωνε λοιπόν ότι το κρανίο δεν είχε κατασκευαστεί σαν αναμνηστικό κάποιου συγκεκριμένου ατόμου.

 

Το Διάμεσο Κάρολ Γουίλσον:

Το 1959 ο Φρέντερικ Μίτσελ-Χέτζες πέθανε και άφησε το κρανίο στην κόρη του. Η Άννα το είχε στο σπίτι της μονολότι κατά καιρούς επέτρεπε στους επισκέπτες να έρχονται και να βιώνουν οι ίδιοι τη δύναμη του κρανίου βλέποντάς το από κοντά και αγγίζοντας του. Μέσα σε αυτό το διάστημα λοιπόν πολλοί «ψυχικοί» ήρθαν σε επαφή με το κρανίο και οι εμπειρίες τους ήταν πραγματικά εντυπωσιακές…

Μια από αυτές ήταν και η Κάρολ Γουϊλσον που πίστευε ότι τα μυστικά του κρανίου μπορούν να αποκαλυφθούν μόνο με τη χρήση της «τεχνολογίας του νου». Η Κάρολ Γούϊλσον ήταν η πιο διάσημη ψυχικός του Καναδά. Είχε τακτική συνεργασία με την αστυνομία και είχε βοηθήσει στην εξιχνίαση πολλών εγκλημάτων και χαμένων προσώπων με τη βοήθεια του χαρίσματός της. Η φήμη της ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας της και άρχισε να συνεργάζεται με τη Βρεττανική αστυνομία και όλες τις Αμερικάνικες πολιτείες. Μπαινόβγαινε τόσο συχνά στο Αστυνομικό τμήμα του Τορόντο που τελικά παντρεύτηκε τον διευθυντή του τμήματος ανθρωποκτονιών!!

Η Κάρολ Γουϊλσον είδε από κοντά το κρανίο την δεκαετία του 1980 όταν επισκέφτηκε την Άννα μαζί με 2 φίλους της που φιλοδοξούσαν να επιχειρήσουν τον προσδιορισμό της ηλικίας του κρανίου και που δε τα κατάφεραν.

Η ίδια μας λέει:»…προτού καν δω το κρανίο είχα την προσδοκία ότι κάτι το εκπληκτικό θα συνέβαινε. Όταν όμως το είδα, δε συνέβη απολύτως τίποτα, ή τουλάχιστον έτσι φαινόταν. Ένιωθα απογοητευμένη. Όλοι όσοι ήταν μαζί μου έλεγαν : «Κοίταξε το φως! Κοίταξε τι υπάρχει μέσα!» κι εγώ κοίταζα και δεν έβλεπα τίποτα. Σκέφτηκα μήπως ήταν κάτι ανάλογο με την καινούργια στολή του βασιλιά και στην πραγματικότητα δεν υπήρχε τίποτα το εξαιρετικό σε αυτό το κρανίο. Καθώς όμως στεκόμουν εκεί άρχισα να χάνομαι. Τα μάτια μου έκλεισαν κι ένιωθα πολύ νυσταγμένη. Το επόμενο που συνειδητοποίησα ήταν ότι όλοι μου έλεγαν: “Ήταν φανταστικό! Ήταν καταπληκτικό!» Αργότερα ανακάλυψα ότι είχα πέσει σε βαθιά ύπνωση και επί δυο ώρες έδινα πληροφορίες που προέρχονταν από το κρανίο – το μήνυμα του κρανίου αν θέλετε – και δεν μπορούσα να θυμηθώ τίποτε απολύτως»

Τί είπε το κρανίο στην Γουίλσον:

(Ως «χωρηστικότητα» εδώ εννοούμε τους διαχωρισμούς που κάνουν οι άνθρωποι μεταξύ τους σε πλούσιους και φτωχούς, αλλά και φυλετικούς διαχωρισμούς.)

To περίεργο είναι ότι το κρανίο φαινόταν να «προλαμβάνει» τις ερωτήσεις των παρευρισκόμενων δίνοντας αμέσως την απάντηση μέσω της ψυχικού :«…Εχει δοθεί στον φορέα (κρανίο) αυτή η μορφή για να προωθήσει την αίσθηση της ενότητας και να εξαλείψει την επιθυμία για «χωρηστικότητα»… Ο νους σας επιζητά την χωρηστικότητα… Θελήσαμε να σας αφήσουμε την έννοια της ενότητας, αλλά ο νους σας το μόνο που επιζητά είναι η χωρηστικότητα. Όπως λέτε: «Aυτό που ζητάς, αυτό και βρίσκεις». Και ήδη η διαδικασία της χωρηστικότητας έχει αρχίσει. Έχετε ήδη αρχίσει να διαμορφώνετε τη χωρηστικότητα αλλά αυτό θα ενταθεί. Έχετε την επιθυμία για χωρηστικότητα κι αυτή η επιθυμία θα οδηγήσει στην καταστροφή σας…Η χωρηστικότητα φέρνει καταστροφή και θάνατο. Νιώθουμε ήδη την επίδραση αυτής της χωριστικότητας με τη μορφή της βίας… Υπάρχει πολλή βία στον πλανήτη σας. Βία ενάντια στους ανθρώπους, βία ενάντια στη φύση…βία ενάντια στη Γη. Καταλαβαίνουμε ότι αναζητάτε να μάθετε για την προέλευση του ανθρώπου. Θέλουμε να σας πούμε ότι στην αρχή ήσασταν μορφές μέσα σε σκέψη και ότι πρέπει να έχετε το βλέμμα σας ψηλά και όχι χαμηλά. Μέσα στα επόμενα 5, 10, 15 χρόνια θα συμβούν πολλές ανακαλύψεις που θα το επιβεβαιώνουν αυτό… Και η αρχή αυτού που ονομάζετε πολιτισμό σας ξεκίνησε περισσότερο από 15.000 χρόνια πριν προτού υπάρξει αυτό που εσείς ονομάζετε Ατλαντίδα. Διότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολλά στοιχεία για τον πολιτισμό μας κάτω από τους ωκεανούς σας. Έχουν ήδη γίνει ανακαλύψεις κοντά στο Μπίμινι.

Θα συμβούν όμως πολύ περισσότερες στα επόμενα 5, 10, 15 χρόνια που θα σας υποδείξουν τη σωστή κατεύθυνση… Θα συμβούν περισσότερες ανακαλύψεις στη Νότιο Αμερική, στην Αυστραλία και στην Αίγυπτο…»

«…Σε αυτά που ονομάζετε ερήμους θα βρείτε πολλές γνώσεις. Αλλά θα βρείτε ίχνη του πολιτισμού μας στα περισσότερα μέρη της στεριάς, αν και υπάρχουν πολλά και κάτω από τις θάλασσές σας, ιδιαίτερα κάτω από τους ωκεανούς που ονομάζετε Ατλαντικό, Ινδικό και κάτω από τη Νεκρά θάλασσα. Εκεί πολύ κοντά στην επιφάνεια της γης , υπάρχουν τα λείψανα του πολιτισμού μας τα οποία σύντομα θα ανακαλυφθούν…Οι ανακαλύψεις αυτές θα φέρουν σύγχυση και θα προκαλέσουν μεγάλη δυσαρμονία αλλά είναι απαραίτητες για να μειωθεί η σκέψη της χωριστικότητας. Όμως δε θα επιτραπεί να γίνουν πολλές από αυτές τις ανακαλύψεις τώρα. Θα επιτρέψουμε να γίνουν μόνο εκείνες που δε θα προκαλέσουν μεγάλη αναστάτωση στο νου σας. Ηρθαμε στη Γη σας από ένα διαφορετικό κόσμο. Ηρθαμε από άλλες διαστάσεις σε τούτη τη διάσταση. Ηρθαμε για να βιώσουμε την πυκνή δομή. Εκείνο που αρχικά γνωρίσαμε δεν είχε καμιά σχέση με την πυκνότητα που εσείς ονομάζετε «σώμα».
Η ζωή πάνω σε αυτό το γήϊνο πεδίο είχε πρωτόγονη μορφή αλλά υιοθετήσαμε τη φυσική μορφή η οποία είναι αναγνωρίσιμη από σας. Επιζητήσαμε μόνο να βιώσουμε την πυκνότητα της ύλης και να φέρουμε γνώση και φώτιση. Δε περιοριστήκαμε όμως σε κάποια από τις «γεωγραφικές περιοχές» όπως τις ονομάζετε. Υπήρχαν πολλοί τόποι ενώ από τα λείψανά μας και από τις διδασκαλίες μας εξακολουθούν να είναι διασκορπισμένα ανάμεσα σε περιοχές της στεριάς και της θάλασσας.»

…Εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί ανάμεσά σας οι οποίοι επιζητούν να ανακαλύψουν σε ποιόν χώρο του σύμπαντος βρισκόμαστε. Μένετε ακόμη όμως προσκολλημένοι στην ιδέα ότι ανήκουμε στην Τρίτη διάσταση και εξακολουθείτε να μην κατανοείτε ότι ανήκουμε σε άλλες διαστάσεις πέρα από τη στοιχειώδη σχετικότητα του χωροχρόνου σας. Θα θέλαμε να σας πούμε ότι η ουσία του χρόνου είναι μια αυταπάτη. Στην πραγματικότητα ο χρόνος έχει δημιουργηθεί από μια ανώτερη νοημοσύνη σαν ένα μέσον ελέγχου της εικόνας της εγκεφαλικής και της σωματικής λειτουργίας.
Αυτό είναι μια ασφαλιστική δικλείδα για τη φθορά της ύλης αλλά στην ουσία είναι κάτι το ανύπαρκτο. Η σκέψη υπάρχει ανεξάρτητα από το σώμα και τον εγκέφαλο αλλά ο χρόνος είναι δημιούργημα της ύλης. Η σκέψη δεν υπόκειται στον χρόνο O χρόνος ως μηχανισμός πέρασε μόνο μέσα στην ύλη και στον τωρινό νου και όχι στη σκέψη ή στο πνεύμα, για να σας κρατά δέσμιους στην Τρίτη διάσταση και μέσα στην περίμετρο του μικρού πλανήτη που ονομάζετε «Γη». Θα θέλαμε να σας παροτρύνουμε να διερευνήσετε με ειλικρίνεια και κατανόηση όσα μπορεί ο νους να κατανοήσει και όχι εκείνα στα οποία είναι περιορισμένος ο εγκέφαλος.»

«… Ο χρόνος γίνεται σε σας αντιληπτός σαν αριθμοί. Εμείς σας λέμε ότι οι έννοιες των αριθμών και του χρόνου δεν έχουν βάθος. Έχουν απλά προγραμματιστεί σαν ασφαλιστικές δικλείδες μέσα στον τωρινό νου, για να σας κρατούν στα πλαίσια του χωροχρόνου. Στην πραγματικότητα αποτελούν λειτουργία του εγκεφάλου και όχι του Νου. Και στην ουσία είναι μια δυσλειτουργία του εγκεφάλου για να σας κρατά δεμένους στις φυσικές διαστάσεις του τρισδιάστατου κόσμου. Οι σχετικότητες που εσείς ονομάζετε «αριθμός», «χώρος» και «χρόνος» είναι μια λειτουργία του εγκεφάλου που σχετίζεται μόνο με την Τρίτη διάσταση. Ο τωρινός σας νους σας κρατά φυλακισμένους στον χώρο, στο χρόνο , στον υλικό και φυσικό κόσμο που εσείς αποκαλείτε «πραγματικότητα». Αυτή όμως η αυταπάτη του χρόνου πρέπει να παραμείνει για κάποια περίοδο. «… Έχουμε έρθει τώρα να σας προειδοποιήσουμε γιατί η χωρηστικότητα έχει ήδη αρχίσει. Η καταστροφή αρχίζει πια να συμβαίνει. Έχει πλέον αναλάβει τα ηνία ο Νους της χωρηστικότητας και έχουν ήδη συμβεί ορισμένα σοβαρά πράγματα. Γιατί εσείς με την πρωτόγονη γνώση σας, έχετε ήδη αρχίσει κάτι το οποίο δεν μπορείτε να αναστρέψετε. Αυτό άρχισε με τους επιστήμονές σας, οι οποίοι παίζουν χειριζόμενοι τα κύματα του ήχου και του φωτός καθώς και αυτά που ονομάζεται «σωματίδια» στην ατμόσφαιρά σας. Θα έχετε προσέξει ότι τώρα πολλά καταστροφικά κύματα πλήττουν τον πλανήτη σας. Θα συμβούν και άλλες καταστροφές εξαιτίας του ατμοσφαιρικού παράγοντα, ασυνήθιστων καιρικών συνθηκών, ταχύτατων κλιματικών μεταβολών και θα συμβούν επίσης γεωλογικές μεταβολές.»

«…Θέλουμε να σας πούμε ότι ο πολιτισμός σας έχει παρανοήσει τη χρησιμοποίηση του φωτός, του ήχου και της ύλης. Γι’αυτό και έχετε ανακαλύψει ΜΟΝΟ όσα πράγματα βρίσκονται πολύ κοντά σε σας… Αλλά ακόμα και τώρα οι επιστήμονες και οι κυβερνήσεις σας παίζουν με παιχνίδια τα οποία δεν κατανοούν. Παίζουν με το φως και τον ήχο και με αυτά που εσείς ονομάζετε «σωματίδια» και «ακτινοβολία» και θα συμβούν καταστροφές. Επειδή όμως η επίδραση δεν είναι άμεση και δεν εκδηλώνεται προφανώς κοντά σας, εσείς εξακολουθείτε ασταμάτητα μέχρι που ο πλανήτης αυτός θα διαβρωθεί και θα καταστραφεί. Όπως έχουμε πει, ο νους σας επιζητά τώρα τη χωρηστικότητα. Έχετε την επιθυμία να διαχωρίσετε αυτό που θα σας οδηγήσει μόνο στην καταστροφή σας. Διότι αυτός ο νους είναι όμοιος με κείνον που προκάλεσε τον κατακλυσμό και τις προηγούμενες καταστροφές σε πολλά μέρη της στεριάς. Αυτή όμως η καταστροφή έχει ήδη αρχίσει να συμβαίνει και μπορούμε ήδη να νιώσουμε την επίδραση αυτής της χωρηστικότητας στον κόσμο σας αλλά προς το παρόν εσείς δεν την αντιλαμβάνεστε γιατί εσείς οι ίδιοι την δημιουργείτε. Σας λέμε όμως ότι η Γη θα περάσει από μεγάλες αλλαγές…

Θα αλλάξει και το σώμα του πλανήτη σας όπως και οι καιρικές συνθήκες και όλα όσα αφορούν τη Γη. Θα συμβούν μεταβολές πάνω σ’αυτή τη Γη, στο επίπεδο του ανθρώπου, των ζώων, στις μορφές που γνωρίζετε ως «βλάστηση», στις μορφές που γνωρίζετε ως «περιοχές στεριάς» και σε αυτό που γνωρίζετε ως «ατμόσφαιρα» Θα συμβεί μια καταστροφή μεγάλων συνεπειών, όμως στην ουσία η «καταστροφή» όπως τη χαρακτηρίζετε έχει ήδη αρχίσει. Θα δείτε πολλούς θανάτους στη ζωή σας πάνω στον πλανήτη. Θα διαπιστώσετε πως θα προκληθούν μεγάλες αλλαγές στη βλάστηση και θα διαπιστώσετε ότι όσα τρέφονται από το έδαφος θα τελειώσουν με το θάνατο. Θα δείτε μεγάλες καταστροφές εξαιτίας αυτού που ονομάζετε «ακτινοβολία» και θα πέσει λιμός σε οτιδήποτε πετά τώρα στον πλανήτη σας. Θα συμβούν διαταραχές στα καιρικά φαινόμενα κι ένας μεγάλος διαχωρισμός στην ατμόσφαιρα. Θα έχετε δυνατούς ανέμους και τα ζώα θα πεθαίνουν ομαδικά. Τα νερά θα υψωθούν σε περιοχές όπου δεν πρέπει και η στεριά θα βυθιστεί κάτω από τα κύματα. Στεριές θα εξαφανιστούν και οι θάλασσες και οι ωκεανοί θα ανυψωθούν…

Είναι αλήθεια όμως όλα αυτά?

Μπορεί αυτά που είπε το κρανίο να φαίνονται σαν ψέματα, δυστυχώς όμως είναι 100% αλήθεια! Από το 1980 που έγινε αυτή η προσπάθεια της άντλησης πληροφοριών από αυτές τις τράπεζες μνήμης που εμείς ονομάζουμε κρυστάλλινα κρανία (οι «φορείς» που διαβάσαμε παραπάνω) μέχρι τώρα αν το καλοσκεφτούμε έχουν πραγματοποιηθεί αρκετά. Τα ζώα πέθαναν ομαδικά να θυμηθούμε τις τρελές αγελάδες και τη γρίπη των πουλερικών. Το κλίμα του πλανήτη άλλαξε δραστικά και ελπίζω όχι ανεπανόρθωτα. Η στάθμη της θάλασσας ανέβηκε, οι παγετώνες λειώνουν σιγά-σιγά και αν συνεχίσουμε έτσι η λέξη Ατλαντίδα δεν θα παραμένει μόνο ένας θρύλος (δεν λέω μύθος, όσοι έχετε διαβάσει το «ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ» του Δημοσθένη Λιακόπουλου θα καταλάβετε τί εννοώ. Οι υπόλοιποι μπορείτε απλά να γράψετε τη φράση «ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ» στο πεδίο αναζήτησης του blog και θα πάρετε μια ιδέα. Όλοι οι τίτλοι των άρθρων μου είναι γραμμένοι με κεφαλαία) Είδη από τη δεκαετία του 40 η ανθρωπότητα μπήκε στην πυρηνική εποχή και ταυτόχρονα ανακάλυψε ένα νέο τρόπο για τον αφανισμό της. Ναγκασάκι, Χιροσίμα, Τσερνόμπιλ ήταν τα αποτελέσματα της ακτινοβολίας που διαβάσαμε παραπάνω. Λίγο έλειψε να γίνουν τα ίδια κάπου κοντά μας αυτή τη φορά, θυμάστε το Κοζλοντούι της Βουλγαρίας πρίν απο περίπου 20 χρόνια? Ήμασταν πολύ τυχεροί τότε και τη γλυτώσαμε. Οι 4 εποχές του χρόνου αλλάξανε, μείνανε 3, οι εξής 2 :Καλοκαίρι και Χειμώνας. Τα εφιαλτικά σενάρια δεν σταματάνε εδώ θα δούμε νεότερα φαινόμενα στο μέλλον…. Εδώ όμως θα σταματήσω αυτό το άρθρο που αναφέρεται μόνο στο κρανίο Μίτσελ-Χέντζες. Θα επανέλθω στο θέμα με πληροφορίες και για τα άλλα κρανία. Ξέρω ότι ήταν ένα ιδιαίτερα μακροσκελές άρθρο και μπορεί να σας κούρασε, αλλά σκεφτείτε τί διαβάσατε. Πιστεύω οτι άξιζε……

 

7 thoughts on “ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ ΚΡΑΝΙΑ: ΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΜΙΤΣΕΛ-ΧΕΝΤΖΕΣ

  1. μια ερωτηση μονο : αυτα τα λογια βγηκαν απο το κρανιο και τα μετεφερε αυτη η γυναικα στους υπολοιπους. Αυτοι οι αλλοι κατεγραψαν με κατι τα λογια της ή απλα ειπαν οτι θυμουνταν ?

  2. Sadi έχω ψάξει αρκετά το θέμα με τα εν λόγω κρανία και έχω διαβάσει οτι στην αρχή κατέγραψε η ομάδα της διαμέσου σε κάποια κασέτα αυτά που της υπαγόρευε το κρανίο και στη συνέχεια η καταγραφή συνεχίστηκε σε χαρτί.

  3. Τέλος το (ενδιαφέρον είανι αλήθεια) παραμύθι με τα κρυστάλλινα κρανία! Το κρυστάλλινο κρανίο των Αζτέκων, ο «θησαυρός» του Μουσείου του Κε Μπρανλί στο Παρίσι αποδείχτηκε ότι είναι πλαστό. Το κρυστάλλινο κρανίο, το επονομαζόμενο «παρισινό» βάρους 2,5 κιλών και ύψους 11 εκατοστών, χρονολογείται από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, όπως ανακοίνωσαν οι μηχανικοί Τόμας Καλιγκάρο και Ιβάν Κοκινό του Κέντρου Ερευνών και Συντήρησης των Μουσείων της Γαλλίας (C2RMF) που εδρεύει στο Λούβρο. Το κρανίο «φέρει ίχνη τριβής και γυαλίσματος τόσο ομαλά που έγιναν με σύγχρονα εργαλεία». Όταν τοποθετήθηκε σε έναν επιταχυντή μορίων εμφανίστηκε «ένα λεπτό ένυδρο στρώμα», δηλαδή ένα στρώμα νερού ανάμεσα στους κρυστάλλους του χαλαζία, που ανάγεται στο 19ο αιώνα. Η αυτοκρατορία των Αζτέκων κατέρρευσε το 16ο αιώνα και επομένως το κρανίο «σίγουρα δεν είναι της προκολομβιανής εποχής», πρόσθεσαν οι δύο επιστήμονες αφού ανέλυσαν το κρανίο επί τρεις μήνες. Τα συμπεράσματά τους θα εκδοθούν το 2009.

  4. Για ποιο κρανίο απο τα 13 που υπάρχουν μιλάς? Αρκετά απο τα 13 είναι πιο πρόσφατα… και κάποιοα μπορεί να έχουν φτιαχτεί απλά και μόνο για να κάνουν εντύπωση…
    Βλέπω πάντως οτι χαρακτηρίζεις την όλη ιστορία ως «παραμύθι». Σίγουρα είναι πολύ εύκολο να λέμε οτι είναι απλές «νερα’ι’δοιστορίες » παρά να παραδεχτούμε οτι υπήρχε κάποτε(και ίσως υπάρχει ακόμα) ένας πολιτισμός πιο παλιός, πιο έξυπνος και πιο δυνατός απο έμας τους ανθρώπους! Κανείς δεν ξέρει τί μπορεί να δούμε στο μέλλον…….

  5. http://www.france24.com/en/20080418-indiana-jones-fake-aztec-skull-museum-paris-cinema-archeology&navi=CULTURE

    As Indiana Jones gets set to hit cinema screens with a new death-defying adventure in the «Kingdom of the Crystal Skull», a Paris museum acknowledged Friday that its own star exhibit crystal skull was not what it was cracked up to be.

    One of only a dozen such skulls known to exist worldwide, the Quai Branly museum’s piece was acquired in 1878 from an Indiana Jones-type explorer, Alphonse Pinart, as an Aztec masterpiece believed to be hundreds of years old, the remnant of an ancient and mysterious civilisation.

    But in a statement Friday the museum admitted the skull, rather than dating from the Aztec period, was probably made in the 19th century.

    From May 20 the Paris skull goes on view to coincide with the premiere at the Cannes Film Festival of «Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull» — the fourth installment in Harrison Ford’s archaeologist’s adventures since the 1981 blockbuster «Raiders of the Lost Ark».

    While the plot of the latest archeological epic by Stephen Spielberg and George Lucas remains a tightly-guarded secret, bets are the Indiana Jones movie will mirror Aztec beliefs surrounding the skulls.

    Legend has it that the Paris skull represents the Aztecs’ Mictlantecuhtli, who reigned over the land of the deceased, Mictlan. Reuniting all 12 existing skulls plus a supposed-to-exist 13th could prevent the earth from tipping over, according to fable.

    In a statement Friday, the Quai Branly said results of an analysis of its skull in 2007-2008 by the country’s C2RMF research and restoration centre «seem to indicate that it was made late in the 19th century.»

    Over the past decade experts had voiced growing doubts over the Aztec origin of the crystal skulls, one of which is in the British Museum, another at Washington’s Smithsonian Institute.

    The London skull was examined twice, in 1996 and 2004, and both studies tended to prove it was a fake, though the final conclusions have not been made public.

    Fashioned in clear quartz crystal and 11 centimetres (4.4 inches) high, the Paris skull is marked by grooves and perforations that «reveal the use of jewellery burrs and other modern tools,» the museum said.

    «Never has such technical precision been found in pre-Colombian art.»

    C2RMF engineers Thomas Calligaro and Yvan Coquinot told AFP that three months of analysis of the skull highlighted that the piece «is certainly not pre-Columbian, it shows traces of polishing and abrasion by modern tools.»

    Analysis by a particle accelerator had also shown traces of water dating from the 19th century, they said.

    Like the London skull, the Paris piece was once in the hands of Eugene Boban, a controversial Paris dealer in archaeological objects believed to be well aware of the production of fake antiquities.

    But though no crystal skull yet found at archaeological digs has proved to be authentic, the 12 located around the world continue to arouse interest and speculation.

    Apart from the Paris, London and Smithsonian skulls, nine belong to private individuals — the skull of destiny, the Sha-Na-Ra skull, the synergy skull, the Max skull, the Maya skull, a so-called E.T. skull, the amethyst skull, the reliquary cross skull and the pink crystal skull.

    Each skull was supposed to correspond to 12 worlds in which human life was present. They were brought by the Itza, the ancient people of Atlantis, to their civilisation in order to pass on their knowledge to man.

    The 13th world, the land, also had its own crystal skull, and all 13 skulls were kept in a great pyramid by the Olmecs, the Mayas and ultimately the Aztecs.

    The Aztecs are said to have been responsible for the dispersal and loss of the skulls, which when brought together possessed great powers, including being lined up on the last day of the Maya calendar — December 21, 2012 — to prevent the earth from tipping over.

    Το ότι τα «κρανία των Αζτέκων» είναι κίβδηλα δεν αναιρεί και τη δική μου πεποίθηση πως όντως στο Μεξικό και γενικότερα στη Μεσοαμερική είχε αναπτυχθεί ένας σπουδαίος πολιτσμός, κάτι που έχω διαπιστώσει άλλωστε ιδίοις όμμασι και αρκετές φορές σε Τσισέν Ιτζά, Ουσμάλ, Παλένκε, Τικάλ, Τουλούμ, Λα Βέντα, Καμπάχ, Τεοτιχουακάν, κ.λπ. Αστρονομικές γνώσεις, σκιές «φίδια» που φαίνονται να ανεβοκατεβαίνιουν στις ισημερίες στις πυραμίδες, άλλες πυραμίδες στη Βόρεια Γουατεμάλα που αλλάζουν χρώμα ανάλογα με την εποχή λόγω της γωνίας πρόσπτωσης των ηλιακών ακτίνων, ημερολόγια, λεπτομερείς παρατηρήσεις των κινήσεων της ΑΦροδίτης, περίεργες συζυγίες πόλεων και κέντρων λατρείας Μάγια και Ολμέκα, Πόπολ Βου, κ.λπ. Ωστόσο, αυτή η ιστορία με τα κρυστάλλινα κρανία, στην ουσία μείωνε την αξιοπιστία όλου του πακέτου των «μυστηρίων» της Μεσοαμερικής, καθώς χρόνια τώρα «έβγαζε μάτια» πως κάτι δεν πήγαινε καλά…

  6. Παράθεμα: Τα μαγικα κρυσταλλινα κρανια. | greek skeptic

  7. Παράθεμα: Τα μαγικά κρυστάλλινα κρανία | ELLINIKA HOAXES

Σχολιάστε