ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ….!

halo_wordpress

Θυμάμαι οτι πέρσι τον Σεπτέμβρη με απασχολούσε κάτι. Ήθελα να επικοινωνήσω με τον κόσμο. Εντάξει έχω γνωστούς και φίλους όπως κάθε άνθρωπος αλλά ήταν γύρω μου, σε κοντινή απόσταση. Έψαχνα λοιπόν να βρώ τρόπο να επικοινωνήσω με άτομα από όλη την Ελλάδα γιατί όχι και από όλο τον κόσμο….

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα μια μανιασμένη έρευνα για να βρώ τον τρόπο που θα μου επέτρεπε να κάνω πραγματικότητα αυτή μου την επιθυμία.. Το μέσο της επικοινωνίας υπήρχε ήδη και ήταν το INTERNET αυτό το τεράστιο παγκόσμιο δίκτυο επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών. Ο τρόπος ήταν που με απασχολούσε.. Διότι αν διάλεγα να φτιάξω μια σελίδα στο internet με σκοπό απλά να εμφανίζω την προσωπικότητα μου τότε θα έκανα μια τρύπα στο νερό αφού δεν θα αντάλλασα απόψεις για οτιδήποτε με κανέναν. Οπότε ξεκίνησα να ψάχνω λίγο περισσότερο την ιδέα του blog για το οποίο δεν είχα ιδέα τι ήταν. Έτσι μετά από αρκετό ψάξιμο στο internet βρήκα τον blogger της Google και εκεί είπα να αράξω. Αλλά η αλήθεια είναι ότι ο blogger δεν είναι και ότι καλύτερο αφού δεν είχε σταθερότητα. Προσπαθούσα να φτιάξω το ένα πραγμα και χαλούσε κάτι άλλο. Αυτό γινόταν συνεχώς για 3 εβδομάδες περίπου μέχρι που φτάσαμε στις 11 Νοέμβρη 2008.

Είδα και απόειδα και είπα τέρμα με τον BLOGGER πάμε για άλλα. Άφησα λοιπόν το blog που είχα φτιάξει με τη βοήθεια της GOOGLE στην τύχη του, απλά να υπάρχει και δοκίμασα τη WordPress. Εκεί λοιπόν είμαι πιστός εδώ και έναν χρόνο ακριβώς. Σε αυτό τον ένα χρόνο κάνω την επιθυμία μου πραγματικότητα ανταλλάσοντας απόψεις και σχόλια για οτιδήποτε με Έλληνες από όλο τον κόσμο. Σε λίγο θα βρώ ένα τρόπο να μεταφράσω το Chris ‘s Blog και στα Αγγλικά. Μέχρι στιγμής τα στατιστικά λένε ότι έχω αρκετούς αναγνώστες και κάποιους πιστούς οπαδούς. Όλα πάνε καλά…

Αν θέλετε και εσείς να φτιάξετε ένα Blog προτιμήστε τη βοήθεια της WordPress( http://el.wordpress.com/) . Είναι μια σταθερή πλατφόρμα που προσφέρει συνεχώς νέες δυνατότητες και είναι δωρεάν. Το γραφείο για θέματα βοήθειας που έχει είναι άπαιχτο και όσες φορές έχω στείλει κάποιο e-mail με ερωτήσεις μου έχουν απαντήσει. Αν θέλετε και εσείς να επικοινωνήσετε με περισσότερο κόσμο τώρα ξέρετε τι να κάνετε.

2 thoughts on “ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ….!

Σχολιάστε